Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mulig jeg er noe farget i mitt syn på mannen, der av geitetestiklene, men jeg ser overhodet ikke de fotballtekniske ferdighetene som gjør ham verdig en så fast plass på laget...

Edit: Og nå er vel brann ute av gullkampen også... :p

Endret av Osse-Mon
Skrevet

Jeg har nå vært brannsupporter fra barneben av, men har nå altid hatt sansen for 2-3 andre klubber, blant annet VIF.

Selv om jeg er utrolig skuffet over at de sparket Rekdal :(

Skrevet

VIF har gjort mye rart oppgjennom, men vi får se hvordan det blir til slutt. (Men når er "til slutt"?)

Håper vi klarer det samme mot Tromsø igjen på mandag, hadde vært digg!

Skrevet

Martin har karantene og Kjetil er skada, hvem tar plassene dems? Kommer Ronny Johnsen inn igjen? Ser at Rune Lange er i troppen, jeg er skeptisk til han, håper han ikke starter.

Skrevet

Han kan vell ikke være spilleklar før 1. august?

Eller, Overgangsvinduet er jo kanskje åpent når jeg tenker meg om. Er egentlig glad for at VIF ikke bruker Lange. I form er jo han en målmaskin uten like

Skrevet
VIF har gjort mye rart oppgjennom, men vi får se hvordan det blir til slutt. (Men når er "til slutt"?)

Håper vi klarer det samme mot Tromsø igjen på mandag, hadde vært digg!

Jeg håper ikke vi gjentar torsdagens kamp. Da klarte vi ikke score før uti ekstraomgangene. I serien er det ingen ekstraomganger, noe som vil bety at kampen da ville endt 0-0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...