Gå til innhold

Noen som vet om koder til CS1.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har du noen cheats (koder som du kaller det)

 

Folkens, forumet er for å hjelpe, ikke for å gi link til google.

 

 

[LINK FJERNET]

8064599[/snapback]

 

Søkte ganske lenge på det, og jeg fant den siden men må man betale for å få det? :blush:

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Hjelp til å stille ned bottenes vanskelighetsgrad og consolekommandoer for å gi deg mer penger er det lov å spør om, men ting som aimbot, wallhack, o.l. som bryter med spillets EULA er ikke like ønsket her.

 

Svar som kun inneholder linker til google eller oppfordring til å google svaret er heller ikke ønskelig.

Lenke til kommentar
JohndoeMAKT, du trenger ikke Counter-Strike 1.6 for å skaffe Counter-Strike 1.3, du trenger bare Half-Life 1.

8089828[/snapback]

jeg har 1.6. Hvordan får jeg spille 1.3 eller 1.4, 1.5 uansett. Vil bare prøve å spille. Trenger ikke å spille online

Lenke til kommentar

neadii : Derfor skrev jeg enten/eller.

 

macba :

Dine tre valg er å enten installere CS fra en retail-CD, HL1 fra CD og så laste ned og installere modfilene eller installere den oppdaterte steamversjonen du kan laste ned her.

Skal du bruke de to første må du bruke WON2 som legger til ekstra arbeid og uansett hvilken løsning du velger er det liten sjanse for at du finner noen gode servere i nærheten.

 

Om du vil teste alle 1.3, 1.4 og 1.5 er det letteste å :

-installere HL

-installere 1.3

-rename cstrike-mappa til cstrike13

-installere 1.4

-rename cstrike-mappa til cstrike14

-installere 1.5

-rename cstrike-mappa til cstrike15

 

Og så lager du tre snarveier som peker til :

hl.exe -game cstrike13 +console

hl.exe -game cstrike14 +console

hl.exe -game cstrike15 +console

Lenke til kommentar

Synes ikke du skal bruke cheats i det heletatt.

 

Er ikke lenge før du synes det er moro og begynner å spille over internet med cheats noe som er helt latterlig. Heldigvis tar VAC de fleste cheatere nå, vet ikke helt om dette gjelder 1.3. Men om det er bare boter du skal spille mot så finner du vel fort noe på google.com gjelder bare vite hva du skal søke etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...