Teac Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har greid å glemme hva navnet mitt var på databasen min i mysql serveren min jeg bruker. Er i grunnen ganske dum når det kommer til database relatert. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hva databasen jeg opprettet heter for noe. Vet ikke om det er nok info for og få hjelp men..
nomore Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hvordan kobler du til databasen, og på hvilken maskin er mysql installert(hos deg eller en webhost)? Dersom du får tilgang til kommandolinja i MySQL kan du kjøre 'show databases;'.
Teac Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Hvordan kobler du til databasen, og på hvilken maskin er mysql installert(hos deg eller en webhost)? Dersom du får tilgang til kommandolinja i MySQL kan du kjøre 'show databases;'. 8062466[/snapback] Den er hostet av min webhotel leverandør. Velkommen til phpMyAdmin 2.6.1-pl2 MySQL 4.1.11-log som kjører på 195.128.
Teac Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 (endret) Greide og fikse det.. Endret 2. mars 2007 av Teac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå