specnaz91 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Er en artikkel skriver på denne siden, dere vil se artiklene mine under navnet Nasir Amin. En side som blir oppdatert 24/7, vær så snill og ta en titt innom daglig. Oppdateres hele tiden, med de ferskeste nyheter innen ting relatert til spill og spill i seg selv. Alle er velkomne, kommenter gjerne artiklene sånn at vi kan forbedre oss. Noen kommentarer angående denne siden? PM meg hvis du vil bli en "writer", du tjener penger for å skrive på siden. Men da må du ha tilstrekkelig med engelsk kunnskaper, ordforråd og "kan" skrive artikler. Er du en god skriver, kan du bli belønnet høyere lønn, eller så blir du rewardet bonus hvis artiklen din blir populær. Bare PM meg så kontakter jeg manageren, siden er eid av en Australsk firma men blir drevet av en kompis i USA. Stig på mine venner og ha det moro, vi er der for deg, hvor enn du er! Her er linken: DigitalBattle - For ALL your gaming needs! Endret 1. mars 2007 av specnaz91
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det hadde holdt med èn link da. Vet om en lignende side, som GarageGames har stelt i stand. GG er kjent som utviklerne av Marble Blast serien, og for å ha laget flere motorer/tools for indie-utviklere. The Great Games Experiment
specnaz91 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Unnskyld, prøvde på ny stil, med sånn link etter hver avsnitt, ser stygt ut. Nå vet jeg det og . Denne siden jeg skriver for er jo ikke akkurat som lager programmer, vi anmelder/skriver/nyheter om ting relatert til spill.
loathsome Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Woah, reklame. Tror nok du burde ta en titt på retningslinjene først
specnaz91 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 (endret) Vil nok ikke kalle dette for reklame, tilbyr faktisk freelancere med interesse for spill en hobby-jobb. Skrive artikler og tjene penger, noe folk har interesse for kan de bruke for å tjene penger når de har tid. Så jeg skjønner ikke poenget ditt . Andre artikkelen min er under en prosess hvor manageren ser den igjennom, han likte artikkelen. Retter på noen feil her og der, og vips er den snart ute. Min første artikkel: http://www.digitalbattle.com/2007/02/28/ne...non-profitable/ Endret 1. mars 2007 av specnaz91
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Denne siden jeg skriver for er jo ikke akkurat som lager programmer, vi anmelder/skriver/nyheter om ting relatert til spill. 8057997[/snapback] Siden jeg linket til er for begge deler! Så du har faktisk Sony, Nintendo og så videre, som er brukere der, pluss alle slags folk som har registrert seg. Jeg har for eksempel sett mange av de som var med på å utvikle Half-Life 2 der, og Garry, kjent fra "Garry's mod". Artig med at man har direkte kontakt med såpass høyt profilerte folk fra industrien. Det er i hovedsak et megastort spillbibliotek, og en pass for indie-utviklere å bli kjent. Men det står på siden at "Alle er velkomne, uansett alder og kjønn" (Eller noe sånt ). Denne siden er egentlig mer lik den du linket til... Endret 1. mars 2007 av MartinLande
specnaz91 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ok, forstod det nu. Takk for at du forklarte meg ditt "budskap". Men men, hva synes dere? Endret 1. mars 2007 av specnaz91
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Retningslinje #6 : All reklamering på forumet er forbudt. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg