Morten A Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 hvordan kan jeg få nytt design i xp? husker det var et program før jeg brukte stylexp eller noe slikt. finnes det noe lignende enda? som feks også kan ta og freshe opp windows xp loadingen fra oppstarten? Taaank you veryy moch
SpecialForce Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 The Guide THE thread 8056972[/snapback] hva med vista transformation pack? jeg har det liggende hvis du har kyst på den... gi meg en på pm så jeg kan sende over mail\msn\icq\skype
exin89 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Legger bare til at alt av themes fra ThemeXP.org inneholder virus drit. Får ihvertfall opp at det er flere trojanere i installasjonsfilene dems.
p@ge Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 hva med vista transformation pack? jeg har det liggende hvis du har kyst på den... gi meg en på pm så jeg kan sende over mail\msn\icq\skype 8066442[/snapback] http://www.windowsxlive.net/?p=361
pessimisten Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Legger bare til at alt av themes fra ThemeXP.org inneholder virus drit. Får ihvertfall opp at det er flere trojanere i installasjonsfilene dems. 8066541[/snapback] Sant det. StyleXp koster også etter 30 dager. Jeg foreslår at du heller patcher uxtheme.dll og bruker visualstyles fra deviantart.com og customize.org
m0zzdart Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 hvordan kan jeg få nytt design i xp? husker det var et program før jeg brukte stylexp eller noe slikt. finnes det noe lignende enda? som feks også kan ta og freshe opp windows xp loadingen fra oppstarten? Taaank you veryy moch 8056952[/snapback] tuneup 2007 kan du bruke. det bruker jeg. der kan du lage din egen bootscreen. welcomscreen og windowsstyle. ikoner og snarveier og størrelsen på dem. prøvd det!
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Har selv vista transformation pack, og kan laste ned masse forskjellige skins fra denne siden, og er veldig fornøyd med dette programmet... hadde lenge tune up, men dette lage noe kluss med cs så jeg sletta det... emn så er jo ikke tune up gratis helleer da.... EDIT: Ellers var den jo en del i denne tråden... Endret 3. mars 2007 av TheNorwegianViking
Pingla Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Det finnes allerede tråder som omtaler emnet. Videre diskusjon fortsetter i de tråder som det er henvist til.
Anbefalte innlegg