Gå til innhold

Mp3 Spiller med støtte for .OGG


Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg er på jakt etter en god "mp3" spiller som støtter formatet .ogg.

Selv bruker jeg linux og har nå med tiden erfart at .ogg er et meget bra format. Og når jeg ripper mine CDer så blir disse autoamtisk til .ogg. Men jeg har jo mulighet for og convertere om til .mp3. Men det er mye arbeid.

 

Har for tiden en gammel nano som HADDE fargeskjerm, av en eller annen grunn gikk skjermen temmelig klikk og den er nå svart hvit. i tillegg til at en del "pixler" har forsvunnet. Spillere fungerer enda og jeg bruker den på treninger osv. Men spilleren støtter ikke .ogg :(

 

Noen som har en bra spiller og anbefale eventuelt om du har en brukt til salgs. Har kikt til på den iAUDIO X5 30 GB, som er den eneste jeg finner som støtter .ogg. Men denne virker noe klumpete? litt tung og drasse med på joggetur? eller? I tillegg er jo iAudio 6 kommet men prisforskjellen mellom 4 og 30gb er 1000kr.

 

U5

 

EDIT:

 

Fant helt ny iAudio U3 med 4gb for rett over 1000 lappen på ebay.com

Noen som vett noe mere om denne hvordan den er osv?

Endret av EkanTrike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Kan ikke sammenlikne en flashspiller og en harddiskspiller basert på antall GB per kr.

 

Om den spilleren på ebay, er veldig glad i ebay men når det kommer til mp3 spiller kjøper jeg alltd det i norge av mange grunner. Tollen blir dyr, svir mer å bli svindlet, får ikke 2års reklamasjonsrett etc.

 

Min kjære iaudio d2 støtter ogg (og flac og ape) men siden det er touchscreen er den ikke så egnet til trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...