_Mathias_ Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei, som topic sier trenger jeg litt hjelp til å lage "Min Første Leilighet". Det jeg er ute etter er ett program der jeg kan lage dette. Jeg var på Ikea og prøvde programmet deres, men jeg fikk ikke laget mer enn ett rom. Jeg skal lage ett soverom, ett bad, en stue, ett kjøkken og en gang. Noen som vet om noen bra program eller kan hjelpe meg her? mvh Mathias EDIT: Oppgaven er å lage "min første leilighet" Endret 1. mars 2007 av _Mathias_
hernil Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 hos meg sier topicen at du trenger hjelp til matte eksamen. er nok en liten leif der tenker jeg.
_Mathias_ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 nei, oppgaven er å lage "min første leilighet"
hernil Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) topic: Trenger hjelp til matte eksamen Mathias Hei, som topic sier trenger jeg litt hjelp til å lage "Min Første Leilighet". mulig det er jeg som tuller, men jeg blir forvirret! Endret 1. mars 2007 av hernil
_Mathias_ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 topic:Trenger hjelp til matte eksamen Mathias Hei, som topic sier trenger jeg litt hjelp til å lage "Min Første Leilighet". mulig det er jeg som tuller, men jeg blir forvirret! 8054059[/snapback] Vell, jeg skal iallefall forklare det for deg Jeg kom opp i matte til eksamen. Oppgaven jeg fikk var å lage "min første leilighet". Jeg vil ikke tegne denne for hand så jeg er på jakt etter noen program/mennesker som kan hjelpe meg litt her mvh Mathias
hernil Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 ok skjønner det nå. ser du har endra litt i førsteinnlegget og. ble bare litt forvirra når du skrev: som topic sier trenger jeg litt hjelp til å lage "Min Første Leilighet". da topicen ikke handla om leiligheter i det hele tatt. dessverre kan jeg ikke hjelpe deg stort mer enn å sende deg videre til Google. kanskje du får napp der. lykke til!
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Google Sketchup! Er et 3D program der du kan tegne. Du må tegne alt selv, men det er egentlig ganske lett når du har fått litt dreisen på det. Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79
hernil Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 (endret) I google sketchup, hvis jeg husker rett, kan du også importere ting fra et slags varehus eller noe... tror det het google warehouse eller noe lignende. Edit: fant det, det heter 3D Warehouse. Endret 5. mars 2007 av hernil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå