Gå til innhold

NY SONY MP3-spiller! Endelig Her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Neppe. Om det i det hele tatt er blåtann på den, er det vel a2dp, som vil si at du kan bruke a2dphodetelefoner. De er trådløse og du kan styre play/next etc fra dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har siklet litt etter en a2dp spiller, men ombestemte meg. Er et par ting som trekker ned. For det første, få og dyre hodetelefoner å velge mellom. For det andre; batteri. Du må lade hodetelefonene, og batteritiden på spilleren går drastisk ned. Allikevel, veldig positivt at den støtter det! Sålenge prisen ikke blir veldig høy pga en funksjon menga ikke bruker ;)

Lenke til kommentar
Har siklet litt etter en a2dp spiller, men ombestemte meg. Er et par ting som trekker ned. For det første, få og dyre hodetelefoner å velge mellom. For det andre; batteri. Du må lade hodetelefonene, og batteritiden på spilleren går drastisk ned. Allikevel, veldig positivt at den støtter det! Sålenge prisen ikke blir veldig høy pga en funksjon menga ikke bruker ;)

8063448[/snapback]

 

 

Godt poeng! kjipt å ødelegge batteriet på spilleren bare fordi en skal ha tråløst headset... Vet du om det er helt sikkert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har siklet litt etter en a2dp spiller, men ombestemte meg. Er et par ting som trekker ned. For det første, få og dyre hodetelefoner å velge mellom. For det andre; batteri. Du må lade hodetelefonene, og batteritiden på spilleren går drastisk ned. Allikevel, veldig positivt at den støtter det! Sålenge prisen ikke blir veldig høy pga en funksjon menga ikke bruker ;)

8063448[/snapback]

 

 

Godt poeng! kjipt å ødelegge batteriet på spilleren bare fordi en skal ha tråløst headset... Vet du om det er helt sikkert?

8068813[/snapback]

Hadde mine mistanker. tok en rask google og ser ikke nevnt noe sted at det er bluetooth ;) Så nei

På den positive siden har den 320x240 piklser, og støtter AVC mp4, på den negative siden koster den 2900 for 8Gb ifølge itavisen

Lenke til kommentar
Har siklet litt etter en a2dp spiller, men ombestemte meg. Er et par ting som trekker ned. For det første, få og dyre hodetelefoner å velge mellom. For det andre; batteri. Du må lade hodetelefonene, og batteritiden på spilleren går drastisk ned. Allikevel, veldig positivt at den støtter det! Sålenge prisen ikke blir veldig høy pga en funksjon menga ikke bruker ;)

8063448[/snapback]

 

 

Godt poeng! kjipt å ødelegge batteriet på spilleren bare fordi en skal ha tråløst headset... Vet du om det er helt sikkert?

8068813[/snapback]

Hadde mine mistanker. tok en rask google og ser ikke nevnt noe sted at det er bluetooth ;) Så nei

På den positive siden har den 320x240 piklser, og støtter AVC mp4, på den negative siden koster den 2900 for 8Gb ifølge itavisen

8068845[/snapback]

 

 

 

 

Hvis du går inn på online-shop hos sony , vil du se at SÅ dyr er den ikke!

 

Det er noe de har funnet på.... til og med i utlandet er den ikke stort dyrere en ipod nano...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Den var deilig digg da! :D

Et MUST for oss som digger Walkman!

Vil nok oppgradere til en slik fra min A-1000 snart!

Gleder meg litt allerede! :dribble:

8316115[/snapback]

 

 

:love::thumbup: Godt noen er enige!

Forresten, hvordan trives du med A-1000?

Har hatt ipod i noen år nå... men vurderer å bytte ut mot sonys walkman...

Lenke til kommentar
Den var deilig digg da! :D

Et MUST for oss som digger Walkman!

Vil nok oppgradere til en slik fra min A-1000 snart!

Gleder meg litt allerede! :dribble:

8316115[/snapback]

 

 

:love::thumbup: Godt noen er enige!

Forresten, hvordan trives du med A-1000?

Har hatt ipod i noen år nå... men vurderer å bytte ut mot sonys walkman...

8331697[/snapback]

 

 

Trives utmerket med min A-1000! :D

Eneste er at den er litt treg til tider :hrm:

Men tror det kommer av utallige fall i bakken! :p

Synes Ipod er noe herk på PC, men har man

Mac så er den perfekt!:)

Så mitt råd er å kjøpe walkman på PC og Ipod på Mac! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...