Gå til innhold

Luftgeværkuler, laget av? / Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... luftgevær under jakt og fiske?

Okey... det er noe annet enn vi lærte på jegerprøven ja...

8046745[/snapback]

 

Luftgevær går under våpen. Våpen hører hjemme under jakt og fiske :)

8046804[/snapback]

Er det da lov å bruke det våpne under jakt da?

Litt off topic.. men syns bare det er litt rart plassert, for etter det jeg vet er det ikke lov, og da passer det dårlig under her...

Lenke til kommentar
Hmm... luftgevær under jakt og fiske?

Okey... det er noe annet enn vi lærte på jegerprøven ja...

8046745[/snapback]

 

Luftgevær går under våpen. Våpen hører hjemme under jakt og fiske :)

8046804[/snapback]

Er det da lov å bruke det våpne under jakt da?

Litt off topic.. men syns bare det er litt rart plassert, for etter det jeg vet er det ikke lov, og da passer det dårlig under her...

8046846[/snapback]

 

Hvor ville du plassert det? Det har vært flere moderatorer som har lest tråden uten å si noe om plassering av tråd ;)

Lenke til kommentar
Hmm... luftgevær under jakt og fiske?

Okey... det er noe annet enn vi lærte på jegerprøven ja...

8046745[/snapback]

 

Luftgevær går under våpen. Våpen hører hjemme under jakt og fiske :)

8046804[/snapback]

Er det da lov å bruke det våpne under jakt da?

Litt off topic.. men syns bare det er litt rart plassert, for etter det jeg vet er det ikke lov, og da passer det dårlig under her...

8046846[/snapback]

 

Hvor ville du plassert det? Det har vært flere moderatorer som har lest tråden uten å si noe om plassering av tråd ;)

8046873[/snapback]

Sport gennerelt, annet eller hobby?

Lenke til kommentar

skal du ha luftgevær så kjøp ett brukt konkuransegevær på stenvaag eller noe, ikke kjøp de billige som mange butikker fører. Skal du ha noe med litt mer futt i er salongrifle ganske moro.

 

Eneste er vel et salongrifle MÅ du ha skytebane, følge og være medlem av en skyteklubb for å bruke og eie, mens luftgevær er jeg usikker på. Du kan iallefall ikke skyte med luftgevær hjemme, det er en ting du skal være sikker på så du må vel ha skytebane for den og.

 

Mao meld deg inn i en skyteklubb

Lenke til kommentar
skal du ha luftgevær så kjøp ett brukt konkuransegevær på stenvaag eller noe, ikke kjøp de billige som mange butikker fører. Skal du ha noe med litt mer futt i er salongrifle ganske moro.

 

Eneste er vel et salongrifle MÅ du ha skytebane, følge og være medlem av en skyteklubb for å bruke og eie, mens luftgevær er jeg usikker på. Du kan iallefall ikke skyte med luftgevær hjemme, det er en ting du skal være sikker på så du må vel ha skytebane for den og.

 

Mao meld deg inn i en skyteklubb

8074561[/snapback]

Hehe, jeg er 14 år:P Vil heller ikke være medlem i en skyteklubb. Men jeg har ikke tenkt å kjøpe et billig dårlig et;)

Endret av Bird1113
Lenke til kommentar

Du kan bruke luftgevær hjemme hvis du har ett stort kjellerom som du kan bruke, bruk en tykk sponplate bak blinken, den fanger opp kulene, forsterk den med extra tykkelse hvis den er for tynn.

Det finnes også luftgeværpiler i stål, med bust i enden, disse var populære for flere tiår siden, med styr unna, de ødelegger løpet i luftgeværet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...