Simoa Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har formatert maskinen og tatt vare på spillinfo som har lagra seg på c. HAr limt inn igjen etter å ha formatert. Det eneste spillet jeg sliter med å få til er Silent hunter III. Jeg får lasta inn missions jeg var på før jeg formaterte, men jeg får ikke save inne i spillet. Håper noen kan hjelpe, da jeg har kommet langt og vil gjerne fullføre;) Mvh.
TanglewoodD Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Blir nok vansklig å få en save fil mens man er i spillet, da det antagelig er en helt annen fil enn lagringsfilen. Hvis du har lagringsfilene, legg de inn igjen, de kommer til å fungere, men du må være nødt til å ta oppdraget på nytt igjen tror jeg. Er det noen som vet om man kan spille på nettet med SH3 ?
Jankee Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 datene til sh3 (crew-info, mssion o.l) ligger jo i profilen, og ikkje i spelfolderen. har gjort tilsvarande til kva du har gjort , då berre overført filene frå ei maskin til ei anna. og eg hadde ingen problem med å overføre filene. også lagring går heilt fint. Ville testa ein liten reinstall av sh3 kan hjelpe. For det bisprøsmålet i posten ovanfor, sh3 går ann å spele på nett, opp til 8 spelerar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå