Zeph Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Står APM (Actions per minute) i statistikken etter ein runde?
trollhatt Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Uhm? Tror du har snudd det litt på hodet, jo høyere handicap prosent du stiller inn - jo mer tåler unitsa dine ... ikke mindre 8083038[/snapback] Den som får handicap får lavere hp og gjør mindre skade. Så hvis du gir fienden -95% handicap tar du tanksene deres på ett skudd osv. 8083519[/snapback] Derav ordet HØYERE og ikke LAVERE.
Reeve Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Synes fokuseringen på denne "kloke" AI'en blir litt drøyt. Greit nok, den skal for all del være tilstedeværende Men hvor mange ganger spiller du gjennom singleplayer delen? Toppen to vil jeg si, siste gang bare for å få med historien en gang til. Det er nå tross alt et strategispill hvor computeren aldri kan overgå et menneske, til syvende og sist. C&C har for meg alltid vært synonymt med multiplayer. Får håpe den delen klarer å imponere litt. 8052184[/snapback] Vel her kan du få deg et par utfordringer Jeg villle likt å se deg slå en brutal enemy med -50% handiicap på deg (du gjør bare halv skade og tåler bare halvparten så mye eller med -95% handicap på deg Da er du god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå