Zethyr Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Jaja, då teste jeg campaing, var ikke veldig overbevisende akkurat. 8061968[/snapback] Å bedømme et slikt spill på bakgrunn av campaign/skirmish er litt bakvendt. Du må spille det og prøve å se potensialet det har som et mulitplayerspill, da det er som multiplayer det er kult i lengden. Campaign spiller man ikke mer enn én gang uansett for å få historien, kanskje 2 ganger for de spesielt interesserte. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Kjøpte nettopp C&C Decade til 149 på cdon... Likte demo'n godt. Tok seg svært godt ut med alt på max, grafikkmessig. RA2 er nok etter min mening benchmarken med tanke på gameplay, men må innrømme at nye "ting" intr meg. Er fristet til å forhåndsbestille det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Fatter ikke hvorfor alle er så begeistret for RA2, jeg synes RA1 var mye bedre mtp gameplay, jeg Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Trenger kunn 1 mammoth tank mot hard, det er nesten juks å masseprodusere mot en AI som ikke er helt stabil Er det noen som har klart ta AI'n på Brutal da? 8045326[/snapback] Jeg hadde 10 Mammoth tanks mot en Medium Computer og jeg kom ikke sålangt til basen engang. Han hadde fly som tok ut tanksene på 2-3 sekunder. Tviler du greide Brutal med 1 Mammoth Tank, da var han så godt som ferdig eller du rushet. 8047137[/snapback] Merk deg at jeg sa HARD og ikke brutal, brutal har jeg ikke sjans i havet mot... derfor jeg gleder meg til å se et replay der noen tar brutal uten å sette på handicap. EDIT: Da har jeg sett flere folk ta brutal, det var gøy! det jeg mente med 1 mammuth tanks er at jeg kjøper veldig mange andre utits i stede Til dere som vurderer SC i stede for.... jaja, jeg ble ikke akuratt overbevist der. men er jo helt opp til dere Endret 3. mars 2007 av Vicviper Lenke til kommentar
exmx Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 For min del kunne spillet gjerne vært i RA2 stil (grafikken). Er ikke fan av Generals zoom metode der man så vidt ser 2 tankser på skjemen om gangen. Nå har ikke jeg testet demone ennå, men ut i fra de bildene jeg har sett av spillet, ser jeg at spille har det samme problemet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Lasta ned demoen og prøvde den i en liten halvtime. Gikk igjennom tutorialen og satte i gang med en skirmish-match. Til min store forskrekkelse ble jeg totalt grusa av motstanderen, selv om han var på easy! :!: Tror jeg kan konkludere med at dette er et supert spill så langt jeg har sett, og at strategispill ikke er noe for meg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Når jeg først spilte det satt jeg en stund og klarte å slå easy.. spilte noen ganger til så gikk medium greit. Nå forstår jeg ikke hvordan jeg ikke klarte å ta hard fra start av, det er jo ikke vanskelig. Øving gjør mester Brutal gjenstår å slå, men jeg går litt lei å spille skirmish på det samme mapet om og om igjen. Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Lasta ned demoen og prøvde den i en liten halvtime. Gikk igjennom tutorialen og satte i gang med en skirmish-match. Til min store forskrekkelse ble jeg totalt grusa av motstanderen, selv om han var på easy! :!: Tror jeg kan konkludere med at dette er et supert spill så langt jeg har sett, og at strategispill ikke er noe for meg. 8067253[/snapback] du burde laste ned noen replays fra de som har tatt brutal, det er rimelig tøfft å se på selv prøver jeg lære meg alle hotkeys så ting skal gå raskt.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvor finner jeg de, tør jeg spørre? Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvor finner jeg de, tør jeg spørre? 8067410[/snapback] Det skal jeg svare på: http://toxisback.free.fr/AIbrutal.rar Hyggelig om dere registrerer dere på siden i signaturen min Lenke til kommentar
JimL Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hoi, ja hva skal man si. Jeg var med på den bølgen som fikk takk i C&C når det kom ut, og absolutt elsket det. Når jeg husker tilbake er bare tanken på enhetene som sprang over skjermen og lydene når man satte ut ting osv nok til å gjøre meg småforelska igjen. Derfor fikk jeg et enormt glis når jeg så folk si dette var tilbake til den gode gamle følelsen. Jeg ble skuffa. Spillet mangler all skjarm som det kunne hatt. Syns det har blitt for mye fokus på de spektakulære effektene, og til tider virker det jo som man ser på et opptak fra nyttårsaften. Dette bekreftes igjen ved at man blir sittende uten overblikk over stridssonen da man såvidt får se en liten styrke i synsfeltet om gangen. Her skulle man kunne zooma minst dobbelt så langt ut! Spillet SER altså fantastisk flott ut. Modeller, kart, effekter og alt er fine og flotte og se på. Og videoene mellom oppdrag virker som de er tilbake der de skal være. Men næ, ble for mye eyecandy for meg det der :\ Dette er kun basert på demoen, etter å ha spilt gjennom det man kan teste der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jaja, då teste jeg campaing, var ikke veldig overbevisende akkurat. 8061968[/snapback] Å bedømme et slikt spill på bakgrunn av campaign/skirmish er litt bakvendt. Du må spille det og prøve å se potensialet det har som et mulitplayerspill, da det er som multiplayer det er kult i lengden. Campaign spiller man ikke mer enn én gang uansett for å få historien, kanskje 2 ganger for de spesielt interesserte. 8064010[/snapback] Er måten det er bygd opp på jeg ikke liker. Er fult klar over at i denne typen spill er det online potensialelt ligger. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg klarer ikke ta Hard. Har prøvd 6-7 ganger nå Og har ikke på noe handicap som han som vant med 1 mammoth tank -_- Taktikken min er å prøve å forsvare hovedbasen med kanoner mens jeg expander til det området over broen. Det går alltids bra i begynnelsen, men til slutt kommer de jo med overvelmende mange enheter på begge basene samtidig. Skjønner ikke hvordan det er mulig å bare fokusere på hovedbasen og ikke expande, siden da expander jo motstanderen der, og da er det virkelig håpløst. Noen tips? Synes demoen er Fantastisk by the way. Så mange enheter og bygninger, så mange taktikker tilgjengelig. Så mange fremgangsmåter Gleder meg enormt til fullversjonen så jeg kan spille over nettet. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Kan prøve å ha en god bunch med airfields og jagerskvadroner. Bruk dem konstant for å harasse motstanderen slik at han ikke får bygd ut, sammen med raids. Hvor lang range har Juggernaughts? Når de over hele kartet bare det er en sniper som kan spotte targets?? I så fall kan du bruker den strategien for å undertrykke utbygginger, troppeopphopninger eller angrepsmanøvre. Har ikke hatt muligheten til å teste ut det enda, men jeg tenker meg at det kan funke. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Kampene mine mot hard er over lenge før jeg kan tenke tanken på å lage fly og flybaser må bare spille videre og forsøke forskjellige ting Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Juggernaughts har så lang range man vil bare man har en sniper til stede. Det er ikke lett å først forsvare hovedbasen og så expande, det lønner seg å expande med én gang, og så få opp et forsvarsverk og begynne å pumpe tanks. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hvor finner jeg de, tør jeg spørre? 8067410[/snapback] Det skal jeg svare på: http://toxisback.free.fr/AIbrutal.rar Hyggelig om dere registrerer dere på siden i signaturen min 8068423[/snapback] Han var ganske så dyktig han ja. Men noe jeg ikke skjønner er hvor lang tid det tok før computern begynte å angripe han. Er det en liten AI bug at de ikke angriper med det første når han ikke har bygd noen defansive kanoner o.l enda? Han fikk i hvert fall betraktelig lengre tid på å expande og bygge base før han ble angrepet enn det jeg får. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Dersom man drøyer litt med å få ut units (tror tilogmed engineers som står og venter teller her) så pleier man å få litt mer tid på seg, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fikk lyst til å prøve artillery bombardment deluxe nå jeg... Sette en flokk juggernaughts til å sprenge alt som kommer ut av bygningene hans og legge et ildteppe over tiberiumen hans.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fikk lyst til å prøve artillery bombardment deluxe nå jeg... Sette en flokk juggernaughts til å sprenge alt som kommer ut av bygningene hans og legge et ildteppe over tiberiumen hans.. 8079049[/snapback] Funker greit det.. bare å droppe noen snipers og ha juggernaughtene klare. Men husk at ved bombardment er ikke skaden all verden, og de kan ikke skifte target så fort.. så du må ha flere grupper spredt til å skyte på forskjellige steder om det skal være hensiktsmessig. Og da kan man bruke pengene på laserpewpew-mammoths/predators og bombefly i stedet. En rig og noen fly er jo en kjekk kombo for å få litt firepower fra lufta f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå