Gå til innhold

TES: Mister Lockpicker etter kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg manglet lockpick og tenkte jeg skulle skaffe noen så jeg reiste bruma og kjøpte hos en som er med i thieves guild ( jeg er det selv).

Men når jeg åpner inventory har jeg inegn lockpicks! Hvor har di tatt veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du sikker på at du kjøpte dem? Er du sikker på at de var i inventaret ditt etter du hadde kjøpt dem? Er du sikker på at du ikke har kvittet deg med dem?

For å svare på spørsmålet ditt: Aner ikke, og det gjør neppe noen andre heller, med mindre de har opplevd akkurat det samme. Har aldri hørt om dette før. Oblivion er fullt av bugs, det kan være dette som gjør det. :hm:

Edit: Er du sikker på at du valgte "Misc"-delen av inventaret? Det er der lockpicks ligger. Hvis du hadde valgt f. eks. "Weapons"-delen av inventaret, så ligger de såklart ikke der.

Endret av MiSP
Skrevet

Jeg sliter med noe liknende, ting jeg legger fra meg i enkelte kister blir borte, ikke alt jeg plukker opp er synlig. Plutselig dukker det opp nye soulgems når jeg gjør en soul-trap...

Også krasjer spillet ofte. :(

Mine soul-gems har faktisk oppført seg i det siste, samlet *alle* i en kiste og brukte "take all", etter det så er ihvertfall den kisten OK. Det er andre kister som fortsatt er rare, har en elven helmet som noen ganger er i en bestemt kiste og andre ganger er den ikke der, eller så dukker den opp i inventory når jeg har hentet noe i den kisten. Skulle gjerne kjørt en "reset inventory" hvis det var mulig.

Skrevet (endret)

Til Kahuna: De fleste "offentlige" kister er laget slik at items blir borte derfra. Så hvis du ikke bruker kister i dine egne hus eller i private rom du har fått som guildleader el. så blir ting borte. Hvis du bruker "private" kister vet jeg ikke.

Til trådstarter: Dette er nok mest sannsynlig en bug, har opplevd lignende ting selv, er noe dritt, spesielt hvis det er dyre ting du kjøper.

Edit: ble litt rart

Endret av ptta
Skrevet

Dette skjer i private kister, det blir ikke borte på samme måte som i "offentlige" kister. Her blir ting borte umiddelbart, eller omvendt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...