m0zzdart Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har bytta bakgrunn på kontaktene mine. men jeg har 200 kontakter. og hvordan kan jeg bytte slik at alle har samme bakgrunn uten at jeg må bytte på en og en, hvordan får jeg til at jeg setter det som at alle har det? istede for en og en. tar jo en evighet. slik som på bildet. slik vil jeg ha på alle.
............... Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) kan man ikke sette den som standard bare? EDIT: du trykker på den bakgrunnsmenyen - mer - velger bilde - så bruk standard elns Endret 26. februar 2007 av karlsn
m0zzdart Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 (endret) kan man ikke sette den som standard bare? EDIT: du trykker på den bakgrunnsmenyen - mer - velger bilde - så bruk standard elns 8032643[/snapback] hvor trykker jeg for det!? på selve msn? Edit: fikk det til Endret 26. februar 2007 av m0zzdart
m0zzdart Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Litt off-topic men har du link til bildet? 8032652[/snapback] Det er mitt bilde så piss off. hehe neida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå