Buggene Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei..Jeg har beygnt å spille Footman mod i warcraft 3..Men når jeg skal lage/hoste en server så kommer de ingen innpå..jeg har opnet porter etter instruksjoner fra portforward.com..og jeg har tatt av brannmur (hvis de har noe å si). Hva annet kan de hvære..?? takker for svar
Rallahr Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det kan være at ingen vil joine, pga Dota (100x bedre ). Men du må husk å refreshe, close alle slotsene som ikke er tatt, så åpner du igjen. Gjør det noen ganger, og håp på det beste. Dessuten pass på at du har den nyeste versjonen av spillet, ingen gidder å joine en utdatert versjon.
aspic Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kan vera ISP'n din har blokkert den porten, sidan han virkar litt mystisk lik andre fildelingsportar. Opn heller 16881 eller noko, og sjå om det går då. Trur du må opne både UDP og TCP i både routeren og brannmuren din er ein typisk feil å berre opna i routeren for så å gløyma brannmuren.
aboplotok Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg knota en del med porter på routeren min også, men jeg fant ut at jeg måtte forwarde noen greier fra modemet til routeren for at det skulle fungere.
SkyMarshall Arts Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) De som joiner må vel også ha åpnet de riktige portene! Husker vi ikke fikk spilt sammen i private matches, selvom jeg hadde full gjennomtrekk i routeren. Men det ordnet seg når kompisen min gjorde det samme hos seg også. Ellers kan man vel bruke et program som het noe som LANCraft eller noe. Mulig jeg er helt på jordet nå, men er en god stund siden WC3 var det vi spilte døgnet rundt. Endret 28. februar 2007 av SkyMarshall
aspic Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nei, er berre han som "hostar" som treng å åpne portar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå