Mala Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Er ingen norsksupport for MS her du...bare svensk og engelsk. Noen bruker lengre tid enn andre for å få tilsednt den eska ja desverre.
Malakai Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Er ingen norsksupport for MS her du...bare svensk og engelsk. Noen bruker lengre tid enn andre for å få tilsednt den eska ja desverre. 8100950[/snapback] Jo det er norsk support. bare vannskelig å komme gjennom. Er de ikke ledig setter de deg over til sverige, england, eller mitt tilfelle tyskland. Gikk greit nok men hadde litt problemer med DHL. Da jeg ringte tilbake til support kom jeg til norsk avdeling.
Kannath Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india. Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader) Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag.
Kjellis Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india. Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader) Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag. 8105189[/snapback] Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen. Har nå ventet 8 working days på frankeringslappene... Ja, de snakket veldig dårlig gebrokkent engelsk på supporten!
Kannath Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india. Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader) Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag. 8105189[/snapback] Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen. Har nå ventet 8 working days på frankeringslappene... Ja, de snakket veldig dårlig gebrokkent engelsk på supporten! 8105259[/snapback] Fikk sms fra DHL idag, ringte de og de hadde mottatt en pakke fra MS til meg, dette var frankeringslappene og esken. Spurte om når de kunne komme. "Vi kan komme imorgen mellom 10-16", desverre går jeg på skole så spurte om det gikk at de kom mellom 14-16 noe de ikke gikk med på. Fikk tilbud om å hente pakken nær Gardemoen, noe som er uaktuelt for min del. Synes dette er ufattelig tungvint, dårlig opplegg både av MS og DHL.
Benbjo Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india. Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader) Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag. 8105189[/snapback] Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen. Har nå ventet 8 working days på frankeringslappene... Ja, de snakket veldig dårlig gebrokkent engelsk på supporten! 8105259[/snapback] Fikk sms fra DHL idag, ringte de og de hadde mottatt en pakke fra MS til meg, dette var frankeringslappene og esken. Spurte om når de kunne komme. "Vi kan komme imorgen mellom 10-16", desverre går jeg på skole så spurte om det gikk at de kom mellom 14-16 noe de ikke gikk med på. Fikk tilbud om å hente pakken nær Gardemoen, noe som er uaktuelt for min del. Synes dette er ufattelig tungvint, dårlig opplegg både av MS og DHL. 8110395[/snapback] Ingen annen løsning enn å skulke skolen da. Synd det er norskprøve i morra
Kannath Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Frister litt bennyjenny, men det er uaktuelt. Ufattelig dårlig av DHL, men har en ol' man på 78 år her som noen ganger spiller fifa med meg, så han skulle årne' det for meg. Edit; Burde kanskje ha øvd litt til den og, men skit au. Endret 8. mars 2007 av Kannath
mr_white Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 Noen som har noen andre forslag på løsning?
Kannath Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hadde som sagt det samme, må sende den inn (Og DHL er noen utrolig vanskelige folk)
Malakai Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg snakka med en "brite" som snakket veldig gebrokken, lurer nesten på om det er outsourca til india. Ringte på Torsdag, skulle få esken innen 5 dager, regner med at den kommer snart. Er litt lei av å vente, skulle ta de 5 dagene + 16, noe som er for lang behandlingstid ifølge forbrukerrådet, hadde også rett på lånexbox fra forhandler (noe jeg ikke gidder å benytte meg av siden det var webshop, samt at det vil påføre de unødvendige kostnader) Regner med at det er 5 virkedager, så da skal jeg ha esken idag. 8105189[/snapback] Samma her, sa det gikk 3 working days på å motta frankeringslapper, og 16 wd på reparasjonen. Har nå ventet 8 working days på frankeringslappene... Ja, de snakket veldig dårlig gebrokkent engelsk på supporten! 8105259[/snapback] Fikk sms fra DHL idag, ringte de og de hadde mottatt en pakke fra MS til meg, dette var frankeringslappene og esken. Spurte om når de kunne komme. "Vi kan komme imorgen mellom 10-16", desverre går jeg på skole så spurte om det gikk at de kom mellom 14-16 noe de ikke gikk med på. Fikk tilbud om å hente pakken nær Gardemoen, noe som er uaktuelt for min del. Synes dette er ufattelig tungvint, dårlig opplegg både av MS og DHL. 8110395[/snapback] Ingen annen løsning enn å skulke skolen da. Synd det er norskprøve i morra 8110874[/snapback] De kan komme på skolen til deg også, eller i mitt tilfelle på jobb.
Kannath Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Haha, hvorfor tenkte jeg ikke på det? Ble uansett ordnet av en annen person, de kom dog 3 ganger når de ikke skulle. 2x før kl 09.00 og 1x 19.30. Hentet den tilslutt på Mandag, skal få de til å levere på jobben til mora mi når den kommer tilbake. Får jeg ny kode til å spore pakka tilbake?
Wooho Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Bah folkens dette er min andre X360 som må lveres inn til rep. Den er datert 19.09.06 og den fikk røde ringer i dag. Får eske i løpet av noen dager den skal sendes i osv. Det jeg lurer på er det mange eller noen som vet om det er mye harware feil på det nyere kulle av X360 konsoller?
Malakai Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 (endret) til kannath. Jeg fikk ikke noe ny sporings kode. wooho - i teorien skal de være bedre, men virker som det er fortsatt feil. Har lest at fler som har fått den "nye" boxen fortsatt har måttet sende inn igjen grunnet feil. ARGH..Ventet i tre uker nå siden den ble hentet av dhl Endret 16. mars 2007 av Malakai
Mr.SS Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 Noen som har noen andre forslag på løsning? 8117748[/snapback] Kan noen hjelpe denne fyren her? Ser åpenbart ut som han ikke får hjelp. Ikke spør meg hvorfor ... Eneste tipset jeg kan komme med er å ringe til guttene i Microsoft Xbox Norge.
Wooho Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 Noen som har noen andre forslag på løsning? 8117748[/snapback] Kan noen hjelpe denne fyren her? Ser åpenbart ut som han ikke får hjelp. Ikke spør meg hvorfor ... Eneste tipset jeg kan komme med er å ringe til guttene i Microsoft Xbox Norge. 8169721[/snapback] Sorry mate det eneste du kan gjøre er å ringe dette nummeret: 800 14 174
Kjellis Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Jeg har noe av det samme problemet med min xbox 360 også. Får ikke noe skjermbilde når jeg skrur på maskinen, og tre av de fire lampene foran lyser rødt. Har prøvd alt som står på http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 Noen som har noen andre forslag på løsning? 8117748[/snapback] Er jo lite annet å gjøre enn å levere inn til reperasjon!!
Kjellis Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Sendt inn min x360 den 08.03.07, og har enda ikke fått den tilbake fra reperasjon
Wooho Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Min ble levert inn den 21 mars, så kan ikke forvente å få den inn igjen med det samme. Men får man et annet sporingsnummer når konsollen blir returnert til deg, fra DHL?
Kannath Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Fikk ny xbox på Mandag eller Tirsdag (husker ikke helt), tok litt over 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå