Gå til innhold

XPS Treeeeg CPU?


Vale Tudo

Anbefalte innlegg

Har hatt en Dell XPS M170 i ett års tid, men de siste par månedene syns jeg den har blitt litt tregere.. No biggie tenkte jeg.. format C:

Reinstallert windows, drivere, alt som nytt! Men neeeida... syns fortsatt den er mye tregere enn den pleide! forskjellige programmer tar minst dobbel så lang tid å åpne som de gjorde!

Feks å pakke ut en DivX film på 700mb tar jo 1 min - 1min 10sek..

CPU ligger også på en 33-37c ifølge I8kfan ved idle... kan problemet ligge her?

Ble oppringt av Dell forrige uke som lurte på om jeg ville kjøpe 2 års ekstra garanti da min nå var ett år gamel og uten garanti.. nei takk sa jeg.. kanskje det var dumt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min 9400 så røk iallefall poweradapteret 1mnd etter at garantien hadde gått ut. Jeg gamblet og tapte.. Neste gang så blir det complete care. Hadde 1år CAR

 

Kjør HDtach og andre benchmarkprogrammer for å se om ytelsen er så rask som den burde. Tipper nok det er hardisken som har fått seg en dunk. Selv ble leseytelsen på en disk jeg hadde meget redusert etter at den fikk et hakk.. Men jeg fikk lest av den.

Endret av christiandahl
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å sende en mail til tech support ,men dette fikk jeg ikke lov til pga at min garantiperiode var gått ut(!). Jeg har ikke mange godordene om Dell sin support akkurat nå.

 

Når jeg endelig fikk snakke med en på online chat så var han fra england og kunne ikke hjelpe meg. Jeg sa at han var den eneste jeg hadde kommet i kontakt med og spurte om en mailadresse for å spørre hva jeg kunne gjøre. Han sa at jeg mest trolig måtte kjøpe et nytt poweradapter siden garantien var gått ut. (1år)

 

Vet ikke hvor lovlig dette er mtp på at vi kun snakker 1år ,men jeg har iallefall bestilt et nytt poweradapter siden jeg rett og slett ikke har tid til å vente på lang saksbehandling.

 

Har noen en mailadresse jeg kan kontakte så setter jeg pris på det. Liker ikke å prate i telefonen.

Lenke til kommentar

Hva har et ødelagt power adapter på en i9400 med en treg prosessor på en xps å gjør?

 

On topic:

 

Merkelig problem KEELr.... Kunne nesten virke som den har klokket seg ned selv... Men siden du har formatert og reinstallert så skulle jo d problemet løst seg..!

 

D er ikke bare en feeling du har? Tror at d fortsatt er dårlig, mens d i sannhet er ok!`?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...