Gå til innhold

TES: mister major skill!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i går, 70 i blade, 58 i sneak, 52 i marksman osv :thumbup: ...oppdaga i dag att eg plutselig har gått ned til 61 i blade 48 i sneak 41 i marksman osv.. :hmm::(:hmm:

ka skjer?? :mad::no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke hadde noen klær som boosta skillsa dine, f.eks. dark brotherhood-klærene, som du har tatt av deg igjen?

Skrevet
ødelegger dei skilla mine viss eg tar dei av meg?? ka drit e da?

8025141[/snapback]

Nei, men når du har dem på deg, blir du lissom bedre i skillsa, og når du tar dem av deg igjen, blir du normal. Men vent til noen av de mer erfarne kommer inn på forumet her, de vet mer enn meg

Skrevet

tok på meg DB klærne nå og vart 71 i blade osv...takker for hjelpa.

men når eg er i kamp med DB klærna så vert dei så eviiig fort ødelagde uansett om klærna har 10 i defens.

Skrevet (endret)

Hehe :!: Godt poeng ;)

Du får få tak i noe annet armor som du kan ha i reserve da vettu :w00t:

Endret av sv1
Skrevet

Tren deg opp i Armorer, så kan du reparere den selv. Men ettersom det er magiske greier, må du helt opp i level 50 på Armorer før du kan gjøre det selv.

Skrevet

Et lite tips for å trene Armorer effektivt, er å plukke opp alle skadede items du finner på lik, reparere dem, for så å kaste dem fra deg igjen. Det er ingen vits i å ta meg seg alle dårlige items, men det er ingen grunn til at du ikke skal kunne ha en fordel av dem fordi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...