aril Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 En ny milepæl i min relativt korte WOW-karriere ble nådd for et par dager siden - nemlig lvl60. Etter dette har jeg tatt en liten pause, så bortsett fra at jeg har byttet ut min trofaste Black Stallion og skaffet meg epic mount, har jeg stort sett bare sosa rundt og gjort ingenting. Jeg føler meg vel ganske trygg på at dette har vært nevnt før her på forumet, men kunne ikke finne noe i farten: jeg får ikke exp for mobs jeg dreper lenger!? Null. Uansett level. Har ikke gjort noen quests ennå så vet ikke om det samme gjelder der. Nevnes bør det at jeg har ikke installert Burning Crusade ennå. Det vil jeg selvfølgelig gjøre om ikke lenge, men er det nettopp det som er grunnen til at jeg ikke får exp lenger? Det er forresten heretter man virkelig trenger exp. For å gå fra 59-60 trengtes ca 210000 exp, mens jeg trenger ca 490000 for å nå lvl61. Huff!
Elvorn Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Har du ikke burning crusade kan du heller ikke bli høyere enn lvl 60 Lvl 60 var den gamle lvl-grensen før burning crusade kom ut.
aril Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Har du ikke burning crusade kan du heller ikke bli høyere enn lvl 60 Lvl 60 var den gamle lvl-grensen før burning crusade kom ut. 8023969[/snapback] Joda, jeg visste jo at lvl60 var maks level tidligere, så etter nærmere omtanke var det et eksepsjonelt dumt og unødvendig spørsmål Men dere er ufattelig raske til å svare. Burning Crusade vil bli bestilt prompte.
ka1ser Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Bare kjør på! Det er ikke så ille å levle som det kan virke heller For det første så er det ikke så stor økning fra 61 -> 62 osv, og i tillegg får du mye xp i Outlands. Klarer hver level på 7-10 levler om du er sånn høvelig effektiv
MindTooth Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Vil anbefale The Burning Crusade. Selv om jeg ikke har kommet lengre enn til 62..
Bytex Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) I gamle WoW ble all XP etter lvl 60 omgjort til penger. Hvertfall quest rewards. Vet ikke helt sikkert, for jeg ble ikke 60 før etter Burning Crusade. Endret 26. februar 2007 av Bitex
aril Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Kommer nok til å "kjøre på" for å prøve å nå lvl70 en eller annen gang i fremtiden, men må ta en pause til BC ankommer om 3-4 dager slik at man får lønn for strevet. Jeg er imidlertid redd for at lvl80 (kanskje til og med 90) har blitt maks lenge før Magen min når lvl70 Er litt i villrede ang. noe fornuftig å bruke ventetiden til. Kanskje gjøre et ærlig forsøk på å bli exalted med Darnassus slik at jeg kan kjøpe meg et tiger mount som jeg har veldig lyst på. Er bare såvidt revered så det synes nesten håpløst langt fram til å bli exalted. Eller bare fortsette med det samme jeg gjør nå, nemlig å svirre rundt og gjøre sånn ca. ingenting bortsett fra å hjelpe andre om jeg blir spurt, samtidig som jeg dreper tilfeldige mobs og håpe på gode drops. Eller, eller...dersom noen har andre gode forslag er jeg lutter øre.
Sindrelol Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Farm honor mens du venter, på den måten kan du også få tiger mount(30 wsg, ab og av-merker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå