Gå til innhold

småting med winamp!

m0zzdart

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å få winamp ned i høyre hjørne på et vis?

slik som mediamonkey!? og jeg har taster på tastaturet for å bytte sang og slikt. men det funker ikke i winamp!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal da gå an i hvertfall. Hvis du installerer winamp med Winamp Agent (tror jeg det heter) får du et ikon i tray.

Edit: Jeg misforsto kanskje litt x]

Endret av Lars-H
Skrevet

Begge disse problemene kan du fikse under preferences.

Ang. taster for å bytte sang o.l:

Gå til preferences, så til global hotkeys, så definer du der hvordan du vil ha det ;)

Skrevet (endret)

Du treng ikkje Agent for å vise i systray. Gå inn i innstillingane (Ctrl + P) og sjå under Display. Der kan du velge å vise berre på oppgåve linje (taskbar only), berre i systray (system tray only) både på oppgåvelinje og systray (taskbar and system tray). Det med hurtigtastane har eg ikkje noko svar på.

Redigert: Dette var for 2.91, er kanskje annleis i nyare versjonar.

Endret av incanus
Skrevet

CTRL+P -> general preferences for ikon i tray.

Winamp installerer også Global hotkeys som du kan sette, du finner det under general preferences -> global hotkeys.

Skrevet
takker. men hotkeys funka ikke når jeg bytta!? :S

8013907[/snapback]

Du er sikker på at du gikk på GLOBAL HOTKEYS og så fjernet de du ikke trengte, for å så lage nye? (Husk å trykke "add" ;) )

Skrevet

For at det skal kunne fungere er driverne som fulgte med tastaturet nødt til å være installert og svive i bakgrunnen.

Så er det også nødt til å være huket av i Enabled under Global Hotkeys i winamp.

Er i alle fall slikt hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...