m0zzdart Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 er det mulig å få winamp ned i høyre hjørne på et vis? slik som mediamonkey!? og jeg har taster på tastaturet for å bytte sang og slikt. men det funker ikke i winamp!?
Lars-H Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Det skal da gå an i hvertfall. Hvis du installerer winamp med Winamp Agent (tror jeg det heter) får du et ikon i tray. Edit: Jeg misforsto kanskje litt x] Endret 25. februar 2007 av Lars-H
m0zzdart Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Jeg mener når man trykker minimer så legger den seg der.
Chris_lox Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Begge disse problemene kan du fikse under preferences. Ang. taster for å bytte sang o.l: Gå til preferences, så til global hotkeys, så definer du der hvordan du vil ha det
Torbjørn T. Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Du treng ikkje Agent for å vise i systray. Gå inn i innstillingane (Ctrl + P) og sjå under Display. Der kan du velge å vise berre på oppgåve linje (taskbar only), berre i systray (system tray only) både på oppgåvelinje og systray (taskbar and system tray). Det med hurtigtastane har eg ikkje noko svar på. Redigert: Dette var for 2.91, er kanskje annleis i nyare versjonar. Endret 24. februar 2007 av incanus
arthoz Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 CTRL+P -> general preferences for ikon i tray. Winamp installerer også Global hotkeys som du kan sette, du finner det under general preferences -> global hotkeys.
m0zzdart Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 takker. men hotkeys funka ikke når jeg bytta!? :S
Chris_lox Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 takker. men hotkeys funka ikke når jeg bytta!? :S 8013907[/snapback] Du er sikker på at du gikk på GLOBAL HOTKEYS og så fjernet de du ikke trengte, for å så lage nye? (Husk å trykke "add" )
xanonymx Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 For at det skal kunne fungere er driverne som fulgte med tastaturet nødt til å være installert og svive i bakgrunnen. Så er det også nødt til å være huket av i Enabled under Global Hotkeys i winamp. Er i alle fall slikt hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå