Gå til innhold

Ny "The darkness" Video! Må sees!


RoninMasao

Anbefalte innlegg

Dette spillet har alltid vært på "must have" listen min, er jo lagd av starbreeze studios som har lagd en rekke gode spill. Spillet i seg selv virker bare fantastisk, det har jo til og med egne tv-kanaler som du kan sette deg ned å se på mens du spiller  :thumbup:

8014285[/snapback]

 

Tror jeg leste det med tv kanaler bare var på ps3 versjonen på grunn av blu-ray eller noe.

8018715[/snapback]

 

Har du en kilde? Det virket veldig merkelig.

8020112[/snapback]

 

Kilde

 

GSUK: You've talked about using the increased capacity of Blu-ray for movies and TV shows that will play within the game. How will this add to the experience?

 

DG: Yeah, well Blu-ray offers us around 25GB to play with, so we're looking to license old TV shows, adverts, and cartoons to build entire TV channels in the game. You can actually turn on the TVs in the game and watch a film, watch a TV series, anything you want really. It's a little bit gimmicky, but at the same time, it's a really cool feature. Also, we tell mission-specific information through the TVs where it's needed.

8021094[/snapback]

 

Kanskje en litt sær gimmick men personlig liker jeg slike ting i et spill. Fks radio kanalene i GTA. Håper Rockstar gjør noe av det samme, lange radio programmer og fete tv show hadde vert hjertelig velkommen i GTA4... Men igjen dette er en annen diskusjon :)

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket univers?

8022862[/snapback]

Noe tegneserie-greier. :)

8023158[/snapback]

By Clicking Here You Agree To The Fact That You Are A Comic Nub.

8023316[/snapback]

 

Hehe, alt jeg vet om The Darkness er at det var noe oppkok som kom i den perioden Spawn og tilsvarende overdrevent tøffe/mørke greier var hot stuff. Men spillet ser lovende ut det. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Hvilket univers?

8022862[/snapback]

Noe tegneserie-greier. :)

8023158[/snapback]

By Clicking Here You Agree To The Fact That You Are A Comic Nub.

8023316[/snapback]

 

Hehe, alt jeg vet om The Darkness er at det var noe oppkok som kom i den perioden Spawn og tilsvarende overdrevent tøffe/mørke greier var hot stuff. Men spillet ser lovende ut det. :)

8023997[/snapback]

Jeg trodde det hadde mer relevans til Witchblade-universet enn det hadde til Spawn :) Men hey, samme forlag. Nå skal det vel neves at du ikke spiller et monster, men en karakter som har muligheten til å skape mer eller mindre HVA han vil av ut av mørke. Som feks de monstrene dere så. Disse vil dog forsvinne ved først hint av lys.

 

Har lest en The Darkness/Wolverine crossover, og den var ikke så dum.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...