vakkrelund Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Noen som kan hjelpe meg å redde kontaktlista på min Sony Ericsson k 600i, alt ble så mye vanskeligere når jeg ikke kunne se noe på skjermen lengre..... Går vel ann å få gjort dette på noe vis? Hadde vært kjekt å fått meldinger osv... Noen som kan hjelpe- evt hjelp til selvhjelp?!
cyclo Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Datakabel og programmet "floats mobile agent" er vel et tips. Bare skru på telefonen, tast pin kode slik at telefonen faktisk booter og koble til kabel burde vel funke.
vakkrelund Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Datakabel og programmet "floats mobile agent" er vel et tips. Bare skru på telefonen, tast pin kode slik at telefonen faktisk booter og koble til kabel burde vel funke. 8013272[/snapback] Finner ikke datakabelen, har alltid brukt blåtann....
vakkrelund Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Finner ikke noen versjon av programmet som vil installere seg 100% ergo kommer jeg ingen vei? Noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå