Mads-b Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det er forsåvidt ikke unikt. Ganske sikker på at hele AoE-sagaen hadde en replayfunksjon.
guttorm Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 AoE? hvilket spill er det? Hadde det replay versjon av alle spilte kamper online? som alle spillerene kunne se?
SWAT dude... Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 AoE? hvilket spill er det? Hadde det replay versjon av alle spilte kamper online? som alle spillerene kunne se? 8050189[/snapback] Age of Empires? Det er noe alle RTS Fans burde vite
guttorm Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ofc Spilt for mye wow, AOE liksom, mistet hele tankegangen:P Var foresten aldri noen stor fan av serien bortsett fra 2 + eksp. Nå har jeg spilt en del campain på supcom(hard) det er jo litt utfordring å bryte gjennom av og til. Går fort en time halv annen på et brett, men jeg tar meg god tid også da.
Steelrose Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Starcraft og Warcraft har også replays, er vel bare det at GPGnet har egen replay-vault som er "unikt".
fiskum Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Takker meget for mange svar! Da jeg har prøvd en hel haug forskjellige ting fant jeg ut at grunnen til at jeg ikke fikk det til, var at jeg hadde det altfor travelt. Var litt for vant til Starcraft der time is of the essence I Supreme Commander kan man stort sett bruke så lang tid man bare vil, og da er det bare å turtle seg inn, teche og begynne å pumpe units. Funnet mange bra kombinasjoner, men en haug med Gunships er alltid med (så fremt man kan bygge de da), både i angrep og som raskt forsvar (raskt nok iaff). I angrep bruker jeg som regel artilleri for å ta ut AA, deretter sende inn Gunships, for så og avslutte det hele med noen nærkamp bakkeenheter. Har bare Aeon campaign igjen nuh... Alt i alt, veldig bra spilll, men man må virkelig ha en god porsjon tålmodighet og tid
AnBa Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg syns ikke det var så vanskelig, heller enkelt. Selv om jeg savner muligheten til å kunne styre EN person, og ikke en gruppe. Men nei, det var ikke spessielt vanskelig.
thehazen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg er liker Command And Conquer serien veldig godt. og gleder meg til 3ern... men vil gjerne gjøre noe i mens jeg venter. Siden jeg da er C&C fan... syns jeg dette er morro også? eller er dette noe helt annet? Hører også att dette er ett spill som banker maskina di litt hardt, så er maskinen bra nok til og kjøre dette med god grafikk og framerate? Maskin: Amd Athlon X-2 3800+ 1Gb ram (snart 2GB) XFX Geforce 7900Gs 256mb Xtreme edition 320gb hD WIn Xp. Takk for svar. Endret 7. mars 2007 av thehazen
Lord Hell Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Du må være litt mer tolmodig.. Joda C&C demoen var bra den men Supreme Commander er såpass bra at jeg savna veldig zoom in zoom out funksjonen.. prøv supreme commander! anbefales på det sterkeste om du liker RTS
thehazen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Okey da skal jeg handle meg det? Men angående maskinen min.. bra nok til og kjøre spillet i passe høy oppløsning med minst medium grafikk?
guttorm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 er ikke så veldig forskjell på medium og low, skyggeleggingen krever mest av skjermkort. Viktigeste er cpu og 2 GB ram. Din cpu holder til nøds. Avhenger fra match til match ser du, hvor mye unitser det er på mappen osv.
Steelrose Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 thehazen: jeg tror du kan kjøre dette spillet relativt høyt. I forhold til deg har jeg en ganske råtten pc, men kjører allikevel SupCom på middels oppløsning. Jeg spiller nesten bare 1v1 online da, får lag når det er mange spillere.
Mahler Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hva faar dere i supcom benchmarken? Faar 16800 her i 1600x1200 med alt paa fullt med unntak av AA og shadows. Kort guide for supcom benchmark: - hogreklikk paa snarveien til supcom - Der det staar Maal: "C:\spill\THQ\Gas Powered Games\Supreme Commander\bin\SupremeCommander.exe" skriver dere /map perftest bak, slik at det hele blir slik "C:\spill\THQ\Gas Powered Games\Supreme Commander\bin\SupremeCommander.exe" /map perftest Naa er det bare aa starte spillet via snarveien, men du maa fjerne /map perftest om du skal spille igjen Uansett, hva heter dere paa GPGnet? Crippen her, har bare spilt 12 kamper online til no saa er ikke saa hoyt oppe paa rankinga. Skulle faatt sammen en norsk gjeng og kjort en 4-5player med Free for all og 2 x resources paa et stort map ^^ Sett Unconquerable gjore det med topp spillere, saag veldig artig ut Besok gjerne Gamereplays og SupCom-Live for aa se gode replays :] Er veldig mange gode guider paa gamereplays fra en fyr som kaller seg Feinam Er vel liten vits aa lage noen egen chatkanal paa gpgnet siden vi spiller naar vi forst er der, men vi kan starte en liten prosess med venneliste viss noen er interresert. Endret 19. mars 2007 av Mahler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå