Gå til innhold

Overklokking.no tar navnet på alvor...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-08 18:01, skrev aurstad:

Quote:


Den 2002-12-08 17:38, skrev yummy:

Jeg
er
moderator + admin på forumet...



Trokke du hadde kjent igjen ironi om den så beit deg i nesa yummy!

 

I allways do! :smile: Men det kom ikke så godt fram, da. Så la meg prøve på nytt:

 

Jeg er moderator + admin på forumet... :grin: :grin:

 

BTW: det er IKKE over/underklokking av en kalender - det som blir lagt ut på sidene klokka 24:00 innebærer FSB, en prosessor, strømforsyning - the works. Og at det har noe med testmaskinene er faktisk ikke så langt unna sannheten - eller har det det? Vent og se.

 

(Jeg ELSKER å være så hemmelighetsfull - følelsen av å vite noe ikke alle andre vet - følelsen av MAKT! *BWHAHAHAHAAAA*) Jaja - man blir vel normal en gang. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 20:33, skrev yummy:

BTW: det er IKKE over/underklokking av en kalender


Hmm tror ikke du tok den heeeelt. Hvis du tar en liten titt på 'teaseren' din igjen, skjønner du kanskje hvorfor folk tror kalenderen din er underklokka :grin:.

 

Eller kanskje dere har drevet å bygd en tidsmaskin :razz:. Kunne passet meg ypperlig, har eksamen i mårra.

 

edit: Og som vanlig er jeg treig på tastene og blir slått på målstreken. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jvla Halvsame på 2002-12-08 20:47 ]

Lenke til kommentar

HIRR - det har man igjen for å bruke templates! Glemte seffern av hele datoen. Men nå er det i orden.

 

Og JA - det er overklokking av noen komponenter som vi har gjort tusen ganger før. Men hva så da? Det _er_ tross alt det vi gjør her på Overklokking.no...

Lenke til kommentar

Ok.. får vel lette litt på sløret.

 

 

Jeg kan avsløre at vi ved hjelp av en en sentrifugemaskin, så har vi klart å overklokke en maskin 368% over normal ytelse. Et hovedkort blir altså snurret rundt i stor fart, dette ser ut til å ha innvirkning på elektronene, slik at vi unngår elektron emigrasjon.

 

Intel har vist stor interesse for dette og har sponset oss med 121 millioner ut neste år, de skal leie et patent vi har. Vi kan se fram til mange spennende prosjekter, skrevet fra Hawaii neste år =)

 

Mer hos http://www.intel.com

 

logo2.gif

Lenke til kommentar

Quote:


Hondaen skrev (2002-12-08 22:45):

Ok.. får vel lette litt på sløret.


Jeg kan avsløre at vi ved hjelp av en en sentrifugemaskin, så har vi klart å overklokke en maskin 368% over normal ytelse. Et hovedkort blir altså snurret rundt i stor fart, dette ser ut til å ha innvirkning på elektronene, slik at vi unngår elektron emigrasjon.


Intel har vist stor interesse for dette og har sponset oss med 121 millioner ut neste år, de skal leie et patent vi har. Vi kan se fram til mange spennende prosjekter, skrevet fra Hawaii neste år =)


Mer hos


 

ok.no trenger en person med kunnskaper om embedded systemer ikkesant?

 

*rekke opp hånden og melde seg frivilllig*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 22:45, skrev Hondaen:

Ok.. får vel lette litt på sløret.



Jeg kan avsløre at vi ved hjelp av en en sentrifugemaskin, så har vi klart å overklokke en maskin 368% over normal ytelse. Et hovedkort blir altså snurret rundt i stor fart, dette ser ut til å ha innvirkning på elektronene, slik at vi unngår elektron emigrasjon.


Intel har vist stor interesse for dette og har sponset oss med 121 millioner ut neste år, de skal leie et patent vi har. Vi kan se fram til mange spennende prosjekter, skrevet fra Hawaii neste år =)


Mer hos


logo2.gif


 

Um.... wtf !?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...