Gå til innhold

hvor kan en få med seg oscar utdelingen


scorcho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som ønsker å se Oscar-showet:

 

Det ryktes om at TVUPlayer vil få ABC streamet på søndag. Jeg har også funnet ut at kanalen E! vil vise høydepunktene fra utdelingen fra klokka 00.00 og utover natta.

8007591[/snapback]

8012935[/snapback]

Jeg må bare bemerke at E!-tidspunktet er amerikansk tid. Jeg vet ikke hvilken tidssone det programmet sendes fra, så norsk tid er litt uvisst.

 

Fra oscar.com:

 

The ceremonies honoring film achievements for 2006 will be held on Sunday, February 25, 2007. The 79th Annual Academy Awards Presentation will be broadcast live from the Kodak Theatre at Hollywood & Highland by the ABC Television Network, beginning at 5:00 p.m. (PST) with a half-hour arrivals segment.

Lenke til kommentar

Ferdig redigert/amputert "Highlights"-sendinger er ikke så moro som å se hele greia live..lurer også på hvor det kan spores opp. I USA sendes jo dette på betal-TV, så de har ingen offisielle livestreams.

 

EDIT: TVUPlayer er jo genialt, flere store amerikanske network-kanaler er der, som Fox og CBS. Mao. kan jeg få sett Late Show with Letterman igjen!! (fuck NRK2 som tok det vekk). Men jeg lurer..hva er 11:30PM ET/PT i norsk tid?

Nå går det bare reklamer for parykker :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan får jeg sett showet? Jada, jeg veit det står ovenfor, men hvordan får jeg streama TVU-player eller hva det heter? Jeg er selvfølgelig interessert i å se showet.

 

Redigert:

 

Hvis TVU-player vil resultere i et ufattelig grøtete bilde takler jeg ikke å se på. Linja mi er god nok tror jeg, men spørsmålet er hvordan kvaliteten blir.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan får jeg sett showet? Jada, jeg veit det står ovenfor, men hvordan får jeg streama TVU-player eller hva det heter? Jeg er selvfølgelig interessert i å se showet.

 

Hvis TVU-player vil resultere i et ufattelig grøtete bilde takler jeg ikke å se på. Linja mi er god nok tror jeg, men spørsmålet er hvordan kvaliteten blir.

8025748[/snapback]

Du laster ned programmet som er linket til litt lenger oppe på siden her. Deretter er det bare til å velge en kanal som heter Academy Awards! (ABC), og resten fikser seg selv. Kvaliteten er god nok til å kunne få med seg det meste uten å bli irritert over forholdene. Jeg har sett på basketballkamp i en halvtime nå, og det fungerer helt fint. :)

Lenke til kommentar

Jepp kvaliteten er kjempegrei å se på. Hørte akkurat kommentatorene sa "Ellen Degeneres will be hosting the Academy Awards show later tonight here on ABC at 5ET/8PT"..tror vi ligger 6 timer foran PT, altså starter showet kl 0200.

 

Det kan ta noen minutter før feeden blir skikkelig stabil, så ikke slå av med en gang. Nå streamer den uten problemer.

Får CBS og noen andre store amerikanske pay-kanaler også..synd Letterman starter 11:30 der borte, altså 05:30 i Norge. Takk for torrents :)

 

NBA er omtrent like interessant for meg som å se maling tørke.

 

En liten warning, du blir nødt til å uploade streamen mens du ser den, så upload-hastigheten din ellers blir dratt ned.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...