Gå til innhold

Bytte farge på xbox360


nero78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg en matt sort faceplate til xbox360'en min. Det så skikkelig fint ut, MEN vil gjerne også gjøre side platene sort også. Er vel enklest å spraye de sorte selv? Men er de enkle å få av?? Mister jeg garanti hvis jeg maler de sorte??

8009635[/snapback]

 

du mister garantien hvis du skrur opp maskinen. å lakke den uten å skru den opp er vel heller vannskelig, med mindre du bruker pensel...og da blir vel resulatet så som så.

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg en matt sort faceplate til xbox360'en min. Det så skikkelig fint ut, MEN vil gjerne også gjøre side platene sort også. Er vel enklest å spraye de sorte selv? Men er de enkle å få av?? Mister jeg garanti hvis jeg maler de sorte??

8009635[/snapback]

 

du mister garantien hvis du skrur opp maskinen. å lakke den uten å skru den opp er vel heller vannskelig, med mindre du bruker pensel...og da blir vel resulatet så som så.

8009921[/snapback]

 

Men må vel ikke skru maskinen helt opp for å ta vekk de sideveggene vel?

Lenke til kommentar

Hvis du ser på hvordan maskinen sitter sammen så må du det. Det er ikke noen "seigl" som kan brytes, men det er mange små plast greier som må "bikkes" vekk. Du kan alltid prøve gjøre dette med en kniv, men det vil garanter etterlate seg masse merker, da det er så mange av dem. Må nok ha ett spesial verktøy for å gjøre det "clean" (unnskyld norsk-engelsken).

 

Jeg vil ikke råde deg til å prøve da det er såpass utbrett med feil på xbox 360. Er ikke ps fanboy( har xbox360 selv). personlig er jeg fornøyd med mitt matt sorte front deksel selv :)

 

Det du vil gjøre er fullt mulig, men ikke regn med å kunne bruke garanti etterpå. På den annen side...hva faen vet jeg :p

 

edit. skrive feil

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Hvis du ser på hvordan maskinen sitter sammen så må du det. Det er ikke noen "seigl" som kan brytes, men det er mange små plast greier som må "bikkes" vekk. Du kan alltid prøve gjøre dette med en kniv, men det vil garanter etterlate seg masse merker, da det er så mange av dem. Må nok ha ett spesial verktøy for å gjøre det "clean" (unnskyld norsk-engelsken).

 

Jeg vil ikke råde deg til å prøve da det er såpass utbrett med feil på xbox 360. Er ikke ps fanboy( har xbox360 selv). personlig er jeg fornøyd med mitt matt sorte front deksel selv :)

 

Det du vil gjøre er fullt mulig, men ikke regn med å kunne bruke garanti etterpå. På den annen side...hva faen vet jeg :p

 

edit. skrive feil

8010076[/snapback]

 

Tror jeg skal prøve å spraye det ene dekselet matt sort. Bare dekke alt som IKKE skal sprayes og putte q-tips i luftehullene eller noe. Burde vel gå det?

 

Ingen andre som har noe erfaring med å få sin xbox360 sort. Ser helt sinnsykt mye bedre ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
360blackchrome.jpg

Skins... Og garantien beholder du

8013435[/snapback]

 

Er dette vinyl du kjøper og klipper til selv, eller får man det ferdig tilpasset ?

 

Godt poeng forøverig. slo meg ikke at jeg kunne mekke xboxen sort ved å legge på "sticker". Har da trukket mc fly, så bør da fixe xboxen. - lurer på om solarfilm vil funke.

Lenke til kommentar

Etter å ha kikket litt på disse stickerne kommer jeg frem til at det er en dårlig løsning. - litt for letvint da det dekker dårlig.

 

Tror jeg skal prøve på løsningen til nero78. En inni helvets masse maskering med qtips og teip. lakke sidene med sort matt lakk og kjøpe matt sort front deksel. Bare håper de ikke peser på support over det. (har en ny xbox360 på vei fra repreasjon, så den varer vel kanskje ett år til :p )

 

wish me luck...

Lenke til kommentar
Etter å ha kikket litt på disse stickerne kommer jeg frem til at det er en dårlig løsning. - litt for letvint da det dekker dårlig.

 

Tror jeg skal prøve på løsningen til nero78. En inni helvets masse maskering med qtips og teip. lakke sidene med sort matt lakk og kjøpe matt sort front deksel. Bare håper de ikke peser på support over det. (har en ny xbox360 på vei fra repreasjon, så den varer vel kanskje ett år til :p )

 

wish me luck...

8083523[/snapback]

 

Lykke til :) Si ifra hvordan det har gått da?

 

Bør ikke gå uttover garanti. Har jo ikke noe å si hvordan den ser ut på utsiden?

Lenke til kommentar
Etter å ha kikket litt på disse stickerne kommer jeg frem til at det er en dårlig løsning. - litt for letvint da det dekker dårlig.

 

Tror jeg skal prøve på løsningen til nero78. En inni helvets masse maskering med qtips og teip. lakke sidene med sort matt lakk og kjøpe matt sort front deksel. Bare håper de ikke peser på support over det. (har en ny xbox360 på vei fra repreasjon, så den varer vel kanskje ett år til :p )

 

wish me luck...

8083523[/snapback]

 

Lykke til :) Si ifra hvordan det har gått da?

 

Bør ikke gå uttover garanti. Har jo ikke noe å si hvordan den ser ut på utsiden?

8083661[/snapback]

 

nå venter jeg på xboxen fra service (ring of death), så har den vel ikke tilbake før om tidligst to uker tenker jeg. Når det kommer til service kan folk være sære, så aldri godt å si... Legger ut bilder når det er gjort.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gamezone.no skin

 

Her står det at det er lett å ta på og ta av men er det virkelig det. Er det stikkers,klistermerker eller er det noe annet som holder skinet på plass?

Noen som har det selv som kan si...

 

 

 

(^^^^Sett preg på din 360 med dette meget stilige full skin'et i meget høy kvalitet. Det er printet på førsteklasses vinyl, og dekket med et beskyttende klart lag for optimal holdbarhet. Tynt nok til å forme seg perfekt, samtidig tykt nok til å unngå riper. Lett å klistre på, og lett å ta av. Stikk deg ut fra mengden med dette utrolig stilige full skin settet!^^^^)

 

27358_LRG.jpg

Endret av teekej
Lenke til kommentar
Gamezone.no skin

 

Her står det at det er lett å ta på og ta av men er det virkelig det. Er det stikkers,klistermerker eller er det noe annet som holder skinet på plass?

Noen som har det selv som kan si...

 

 

 

(^^^^Sett preg på din 360 med dette meget stilige full skin'et i meget høy kvalitet. Det er printet på førsteklasses vinyl, og dekket med et beskyttende klart lag for optimal holdbarhet. Tynt nok til å forme seg perfekt, samtidig tykt nok til å unngå riper. Lett å klistre på, og lett å ta av. Stikk deg ut fra mengden med dette utrolig stilige full skin settet!^^^^)

 

27358_LRG.jpg

8504300[/snapback]

 

Hvor fant du det der?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...