Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er dette en sykdom?


RMBB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan det! :p Og fingeren gjør det ganske ofte, ekkelt...

8007384[/snapback]

 

:D Men har du lært deg det?

Har prøvd og få det til en stund men har gitt opp... Hehe

Vet mange som kan det. Noen kan det på en finger andre kan det på flere. Virker som om det er noe galt med leddene.

Lenke til kommentar

Jeg kan også gjøre det ^^ Kan også bevege begge øyenbrynene, altså heve ett om gangen. Kan også bevege nesen min som en kanin... Hvorfor jeg kan det vet jeg ikke. Men tror det bare har med muskelbeherskelse å gjøre. Så noe sykdom er det nok ikke, og heller ikke arvelig. Ingen andre i familien min som kan gjøre det.

post-86446-1172247883_thumb.jpg

Endret av April
Lenke til kommentar

Jeg kan det og har alltid kunnet det. Har ikke lært det av noen liksom... Jeg trodde faktisk når jeg var liten at alle klarte det, til jeg til min store forundring forstod at det faktisk ikke var så mange som kunne det...!

Litt kult med sånn triks med kroppen egentlig... Kan endel andre også...!

 

EDIT: Og NEI jeg tror ikke det er en sykdom... Er bare sånn noen er...

Endret av kalli
Lenke til kommentar

Noen kan gå i bro, andre ikke..hehe

Jeg kan bøye tommelen 90 grader bakover...utterste leddet, men det er fordi den bare har blitt slik etter å ha vært mekanikker i en del år.

 

De med leddgikt eller rævmatisme kan nok enda mere enn oss vanlige, men for oss er nok ikke dette noen sykdom. Bøye ytterste ledd på fingrene vil jeg tru er mere teknikk og kontroll over musklene/scenene...der har ikke jeg noen sjanse ivertfall :!:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er en livsfarlig sykdom. Bruk plaster sånn at du ikke smitter andre. Jeg er ikke i stand til å bøye ytterste ledd på den måten. Min bror er det, men det er som følg av en skade. Det skal vel være fullt mulig å lære seg dette, men nytteverdien er heller lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...