Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alternativ måte å koble til nett (usb sak?)


Anbefalte innlegg

Hei, nettverkskabel input'en min er ødelagt, så jeg prøver å finne en alternativ måte å komme på nett. Beste ideen jeg har kommet til er å kjøpe en sånn en "usb-nettverkskabel-input" slik som dem har til nintendo wii. Så, finnes dette til pc også? Sånn jeg bare kobler inn i usb'en også har jeg en ekstra input til nettverkskabelen?

 

Hvor finner jeg det?

 

EDIT: Vil sånne funke? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10945

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan jo kjøpe deg et ekstra pci nettverkskort og sette i pc'en? :)

7998777[/snapback]

Er en laptop, så orker ikke stresse med å skru den opp og sånn, så vil gjerne ha noe eksternt.

 

Jeg kommer til å stikke innom Lefdal, Computer World, Elkjøp, Expert og Spaceworld nå. Er det stor sansynlighet at en av disse kjedene har noe spennende?

 

Og hvis noen kan forklare meg helt hva jeg skal spørre etter?

Lenke til kommentar
kan jo kjøpe deg et ekstra pci nettverkskort og sette i pc'en? :)

7998777[/snapback]

Er en laptop, så orker ikke stresse med å skru den opp og sånn, så vil gjerne ha noe eksternt.

 

Jeg kommer til å stikke innom Lefdal, Computer World, Elkjøp, Expert og Spaceworld nå. Er det stor sansynlighet at en av disse kjedene har noe spennende?

 

Og hvis noen kan forklare meg helt hva jeg skal spørre etter?

7999117[/snapback]

leser du i hele tatt svarene du får?

Lenke til kommentar
leser du i hele tatt svarene du får?

7999620[/snapback]

Nei, jeg så kun på bildene :ermm:

 

Var innom: Spaceworld, Expert, Lefdal, Clas Ohlson, Computer World og Elkjøp i dag. Ingen skjønte hva jeg snakka om en gang, og de mente fast og holdent hele gjengen at en slik ting ikke fantes. Smartingene på Clas Ohlson brukte lang tid og fant frem forskjellige trådløse routere når jeg hadde sagt at det skulle være kabel opplegg. Etter å ha diskutert seg i mellom og bladd gjennom hele katalogen, konkluderte dem med at noe sånt ikke finnes, og ikke var mulig å lage heller :!:

 

Så nå bestiller jeg en sånn fra komplett. Får heller rappe litt trådløse nettverk her og der.

 

EDIT: Jeg har et ekstra nettverkskort her. Er det mulig for meg med laptop å bytte ut denne selv?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått denne USB Ethernet saken. Men det er jo ikke mulig å innstallere den drivern. Jeg innstallerer driveren fra cd, men allikevel dukker saken opp i enhetsbehandling som "unknown etellerannet".

 

I tillegg får jeg opp en beskjed "Windows ecnountered a problem with the driver " bla bla.. Like før jeg går berserk med balltre :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...