Gå til innhold

Hva kan jeg få for laptopen min?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått ny laptop gjennom jobben, og skal nå selge min gamle, som ble kjøpt ny for 1 1/2 år siden. Maskinen har 3 års internasjonal garanti, og har derfor fortsatt halvannet år garanti igjen. Den er nesten ikke brukt, og bortsett fra et par småriper i karrosseriet er den i "mint condition". :)

 

Maskinen:

Toshiba Portégé M100

"Porsche Design"

Intel Centrino plattform

Pentium M 1,2 GHz

512 MB RAM

40 GB harddisk

DVD-ROM

WLAN 802.11b, Bluetooth, IR

12,1 tom XGA-skjerm

Vekt: 1,9 kg

 

Bilde:

Portege-M100.jpg

Endret av HilRam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne kan ikke prisvurderes kun ut i fra spesifikasjoner.  En liten og lett pc vil oppnå høyere pris enn vanlig bærbare. Denne er vel på grensen til å være en ultraportabel, og da er prisen høyere.

7998194[/snapback]

Det er nettopp dette jeg håper på. Dette er en såkalt "sub-notebook", og sånn nesten ultraportabel. I tillegg er det fortsatt halvannet år igjen av garantien, så jeg håper på ca. 4000,-

 

Jeg fikk den til innkjøpspris og betalte vel 8500, hvis jeg ikke husker helt feil. Har kvitteringen hjemme.

Lenke til kommentar
Er du heldig kanskje du får 4000 kr, men jeg ville ha regnet med å få rundt 3000-3500 kr.  ;)

7999801[/snapback]

Jeg kunne vel forsåvidt leve med 3500,- dersom det går fort. Har utgifter til bil nå... ;)

 

Burde jeg legge den ut for salg på QXL, eller finnes det bedre alternativer i dag?

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...