Furyfax Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Noen som klarer å plassere bilde jeg har vedlagt av felg på bilde av min bil. Prøver å se det for meg om det vil passe. Felgen er 18", jeg har bare mspaint innstallert og mitt resultat var begredelig. Om noen klarer å legge på disse felgene på bildene på en troverdig måte, vil jeg sette stor pris på det! Om du klarer å legge på noe skjørt og frontleppe, eyelids.. så hadde vært veldig hyggelig, men er mest interessert i å se om disse felgene kan passe til bilen. Har dessverre ikke noe mer sidestilt bilde av bilen.
Steina Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Post heller på Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare > Visuell kreativitet Send en melding til en moderator og ba han flytte tråden Du får bedre svar i riktig kategori. Mange som "styler" biler der.
Furyfax Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Eg suge i å tegne på pcen. Men har nå sotte 1 times tid med PAINT.NET og fått dette resultatet. Synes det var et OK forsøk for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå