Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan installere en nettverkskriver?


Anbefalte innlegg

Takker for hjelp, men problemet lar seg ikke løse. har koblet skrivern tilbake til en av datamaskinene og koblet resten av nettverket (som da kun består av en bærbar i tillegg til den stasjonere) til skriveren. Skrev ut en testside men ingen data om macadr.

sendte en mail til smc for en stund siden. Får prøve på nytt hvis jeg får svar fra de. Sannsynlig er det bare en fillesak som jeg ikke er klar over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker, da fikk jeg det endelig til via denne guiden som sto på linken nebrewfoz refererte til.

Feilen jeg gjorde iht det larrylu og Fez prøvde å forklare meg var at jeg måtte skrive lpt1 under LBR settings. Takker så mye for hjelpen deres. :)

 

en annen sak... hvordan sletter jeg en arbeidsgrupp jeg har laget. eks Mshome?

Lenke til kommentar
en annen sak... hvordan sletter jeg en arbeidsgrupp jeg har laget. eks Mshome?

8012229[/snapback]

Jeg vet ikke om du kan slette en arbeidsgruppe på noen enkel måte, men du kan opprette en ny en ved å skrive inn et nytt navn under "Min Datamaskin" et sted. Hvis ingen maskiner tilhører "Mshome", så kan man jo si at den arbeidsgruppen ikke eksisterer lenger.

Det er mulig det vil ta litt tid før sporene av "Mshome" forsvinner helt fra "My Network Places", men jeg vet ikke hvordan man kan fjerne disse på en enkel måte.

Lenke til kommentar

ok, litt rart at man ikke har mulighet til å slette en arbeisgruppe man har laget. Grunnen til at jeg vil slette arbeidsgruppa er at pcn bruker 15-20 sec mer tid på å starte opp og jeg mistenker det har noe med de her hjemmenettverkene jeg har opprettet. jau jau, ingen stor sak. skal formatere snart anyhow.

Lenke til kommentar
ok, litt rart at man ikke har mulighet til å slette en arbeisgruppe man har laget. Grunnen til at jeg vil slette arbeidsgruppa er at pcn bruker 15-20 sec mer tid på å starte opp og jeg mistenker det har noe med de her hjemmenettverkene jeg har opprettet. jau jau, ingen stor sak. skal formatere snart anyhow.

8017207[/snapback]

Les noen nettverk guiden så lønser nok de fleste problemene dinne av seg selv tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...