kakesjef Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Stevie Wonder - I just want to say i love u Hvem kan vel ikke like den etter konserten på lørdag!
perleskinn Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Sinnead O`Conner: Nothing compares to you Boyzone: No matter what Unit Five: Vit at jeg elsker deg Madrugada: Lift me Tommy Nilsson: Öppna din dör Jan Johansen: Se på meg (engelsk versjon: Denne er så nyyydelig!!!Cecilie Vennersten: Det vacraste Rolf Løvland: Danse mot vår Endret 8. mai 2009 av perleskinn
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Fortsatt ingen som har nevnt Cinderella - Don't know what you've got till it's gone ? Ikke som jeg har fått med meg i hvertfall. det er jo den fineste ever, hehe.. Andre favoritter er jo de vanlige av Aerosmith (crazy, crying, dont wanna miss a thing++) Bon Jovi - Allways Poison - Every rose has its thorn Plain White T's - Hey there Delilah (vet den er fjortiss, men fortsatt fin) Mötley Crüe - You're all i need (Teller den eller?) Og mange andre som også er nevnt tideligere Endret 15. mai 2009 av Fosdahl
Hrodebert Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Gino Vannelli - Hurts to Be In Love, ingen over ingen ved siden. TubeYoube lenke.
Kakofoni Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Den mest ultimate klisjé-kjærlighetssangen er helt og holdent - uten tvil - Dire Straits' Romeo & Juliet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå