Gå til innhold

Fest pc, den skal være liten.


Anbefalte innlegg

Heisann, skal ha en festpc som kun skal kjøre winamp. Stiller ikke noe krav til heftige skjermkort eller no anna fancy. Skal ha en liten pc, med en ok harddisk. Kabinett kan jeg evt. lage i plexi. Mini ITX? Og jeg skal ha et sammenrullbart tastatur... ;)

 

-Thor

Endret av Tho®¿
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, skal ha en festpc som kun skal kjøre winamp. Stiller ikke noe krav til heftige skjermkort eller no anna fancy. Skal ha en liten pc, med en ok harddisk. Kabinett kan jeg evt. lage i plexi. Mini ITX? Og jeg skal ha et sammenrullbart tastatur...  ;)

 

-Thor

7986933[/snapback]

 

 

hva med en officestation som hw testa for en liten stund siden? mot en møkk-maskin?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
hva med en laptop bare slik som en HP Pavilion G5009EA

 

mye mer praktisk a gitt

 

tenkt tanken på en laptop, men er for dyrt...

 

 

hva med en officestation som hw testa for en liten stund siden? mot en møkk-maskin?

7987224[/snapback]

 

Har du link?

 

og btw: jeg har en 17" lcd skjerm som jeg skal bruke til den ;)

Endret av Tho®¿
Lenke til kommentar

Hva med en NAS lagrings enhet og en Squeezebox fra Slim Devices.

http://www.slimdevices.com/

 

Det blir ett litt mer knotete interface siden den er så liten. Men med en slik boks og NAS boksen skjult er det veldig lite som kan gå galt. Jeg har en Squeezebox på soverommet så jeg har musikk der uten en bråkete PC samtidig. Pluss den tar mye mindre plass enn et stereoanlegg. Jeg lytter enten på nettradio eller streamer MP3 fra mediacenter PCen i stua.

 

Men ellers ville jeg sett på en av de ferdig barebone boksene. De er jo søte og små. En i aluminium så den tåler litt også hvis festen skulle ta av litt.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

811038 Antec NSK1300, MicroATX Cube, 300W, Blac 724,00

 

321214 AMD Sempron 2800+, AM2, BOX 304,00

 

311247 Asus M2N-MX, nForce410, AM2 525,00

 

kabinett micro-atx stilrent med 300 watts strømforsyning, hovedkort asus med integrert nettverk og lydkort, kan evt legge penger i extreme audio til 350kr bulk

 

730352 Creative X-Fi Xtreme Audio, bulk 358,00

 

350824 Kingston 2x512 MB DDR2, PC5400 DDR2-667 - KVR667D2N5K2/1G 590

 

420452 ] Samsung 250,0 GB - SATAII-300 - 7200/8196KB, Fluid FDB - SpinPoint P120 604 veldig kald hd, husk å partisjonere

 

2032369 Logitech LOGITECH S96 OPT. WHEEL MOUSE 87

 

www.shg.no

 

 

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=128474&mlevel=340502

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...