Deadringer Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg er skikkelig utdatert på dreamweaver og har begynt å lage hjemmeside igjen. Jeg jeg husker ikke hvordan jeg lager tekstbokser som jeg kan skrive i da jeg lager hjemmesiden. Har Dreamweaver 8.
Deadringer Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Altså jeg mener sånn som jeg bare lager en en tekstboks som jeg skriver i, ikke som andre som ser sida skal skrive i. Samme som når en lager tekstboks i word.
Kagee Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Du mener en... fast posisjonert div, som du kan skrive rett inn i når du brukes designvisning? Prøv layers. Eller slektningen. Bruker ikke DW lenger.
maxM Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Layers har en tendens til å oppføre seg forskjellig i forskjellige nettlesere noen ganger. Så personlig vil jeg annbefale å sette opp sida til i tables (tabeller). Da kan du skrive direkte inn i di forskjellige delene av tabellen og det oppfører seg likt over alt. HER er en side med innføring i de fleste Adobe produkter (altså Dreamweaver). Vill annbefale deg å gå gjennom det du ikke husker her Veldig fin når du har glemt basics eller er ny i programvaren.
attach Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Dette stemmer selvsagt ikke. Sett deg inn i layers og kast ut alle tabellene, -Nyhus-. HTML Dog W3Schools
Runar Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Så personlig vil jeg annbefale å sette opp sida til i tables (tabeller). Da kan du skrive direkte inn i di forskjellige delene av tabellen og det oppfører seg likt over alt. 7986000[/snapback] Hvorfor uttaler så mange personer seg som om de kan alt om det aktuelle temaet? I dette tilfellet "driter maxM på draget" siden sitatet over viser at han ikke har fulgt med i "utviklingen" av vevdesign de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå