Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fjerna AVG


Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg er litt flau nå! :blush:

 

Pga overgang til S-ATA harddisk i RAID (enda ikke fått opp radien da), så ble det til at jeg formaterte i går. Med orginal XP (første gang faktisk), jeg installerte AVG og diverse andre programmer som jeg bruker. Jeg prøvde å aktivere XP'en, men dette fikk jeg ikke til over internett. Klokken var nesten eleve, så orket ikke å begynne å ringe microsoft (hvis dem i det hele tatt hadde åpent da). Jeg holdt også på å hjalp en kompis med å formatere Mac'n sin, som bydde på noen problemer pga jeg fant ikke den rette XP CD'en (den med crack o.l), så denne måtte aktiveres. Etter jeg fant en aktivering som virka på hans maskin, så brukte jeg denne på min også (uten at det virka tror jeg), men nå får jeg beskjed om at jeg må registere AVG, og jeg får heller ikke fjerna det. (Det er AVG FREE jeg installerte)

 

 

Noen som har forslag til hvordan jeg får det vekk? Evt hvorfor jeg ikke får fjerna d? (Sånn jeg ikke gjør samma feilen 2 ganger..)

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er sikker på at det et AVG free jeg valgte, og lasta det ned rett før jeg installerte det. (Jeg jobber med å klargjøre maskiner, stort sett med AVG, så de basic svarene jeg har vurdert)

 

 

Jeg har prøvd å installere på ny, reparere, fjerne. Men kommer ingen vei. Akkuratt nå står det mellom å finne en serial til AVG eller formatere på ny... :dontgetit:

Lenke til kommentar

hvis det ikke står at du må registrere en betalt versjon av AVG, så kan du gå inn på en annen maskin med avg, og finne serialen til den, eller prøve å installere den på en annen maskin, og velge custom under installasjonen, og da får du opp et vindu, der du ser navnet på pc-en (tror jeg) og serialen AVG versjonen installeres med. prøv med den ;)

Lenke til kommentar
hvis det ikke står at du må registrere en betalt versjon av AVG, så kan du gå inn på en annen maskin med avg, og finne serialen til den, eller prøve å installere den på en annen maskin, og velge custom under installasjonen, og da får du opp et vindu, der du ser navnet på pc-en (tror jeg) og serialen AVG versjonen installeres med. prøv med den ;)

7982234[/snapback]

 

Har AVG på jobben, ser om det hjelper. Får ikke prøvd før etter jobb, lenge til :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...