Gå til innhold

Chippe xbox 360


Benbels

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det går ikke enda, det eneste du kan gjøre er flashe DVD drevet til å spille backup

7980098[/snapback]

 

Njaaa... Det finnes jo chiper da, men det eneste disse chipene gjør er nettopp det samme som du gjør når du endrer firmware i DVD-spilleren, så chip er i grunnen en unødvendig utgift. Jeg ville nok også anbefalt extreme firmwaren fremfor installasjon av en chip. Jeg har sett folk som gjør begge deler (helt ned i 150 kroner i pris når det gjelder "flashing") på QXL

 

Det er begrenset hva du kan gjøre med en chippet/moddet Xbox360. Eneste du kan gjøre pr i dag er å kjøre brente backup-kopier av spillene dine (Noe som dessuten er fryktelig tungvindt ettersom du trenger 2 ulike firmwares: En for å rippe spillene på PC'en din og en annen for å spille dem på Xbox360en. Derfor må du flashe firmwaren 2 ganger hver gang du skal ta backup av ett eller flere av spillene dine, eller evt kjøpe en ekstra DVD-spiller av samme merket som i Xboxen som du kobler til PC-en som har rippe-firmwaren installert til enhver tid.)

Lenke til kommentar
joda med det er jo ikke en "chip" det er nok en grund til at denne ikke er så utbredt...

7980839[/snapback]

 

Ja, det er en veldig god grunn til det. Som jeg sa er chip veldig unødvendig på Xbox360, endring av firmware er den foretrukne metoden for de aller aller fleste.

 

Men det forandrer ikke på det faktum at det faktisk finnes chiper. Selv om chipen festes et annet sted, og gjør noe helt annet enn modchipene gjør på en PS2 eller en Xbox1 så er det like fullt en chip.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg for å flashe Xbox360en for å spare noen kroner.

Jeg har en _NEC DVD_RW ND-3540A brenner.

Det er en ting jeg ikke skjønner helt enda og det er hvilke brenne-dvder skal jeg bruke?

Noen sier Verbatim Dual-Layer, noen sier DVD-RL, RAM, RW-DL osv...

 

Hva skal jeg bruke og hvordan skal jeg brenne for at spillene skal virke på Xbox360en min?

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...