Gå til innhold

CD-rom- og CD-brenner ikonene er forsvunnet fra Min Datamask


ostenxx

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om dere vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet på en IBM Aptiva PC med Intel Pentium 2 400 MHz prosessor og Windows 98 Se?

 

Det er et eller annet styr med MSDOS og ikke godkjente drivere, eller noe i den dur!

 

Har personlig på følelsen av at det skylles et virus, dessuten har jeg aldri formatert maskinen siden vi fikk den i 1998. Det trengs!

 

Men pappa er ikke særlig interresert i å gjøre dette da han bruker e-post applikasjonen online.no og har ganske mye mail lagret der! Jeg har jo på nåværende tidspunkt ikke mulighet for å brenne disse mailene, dessuten vet jeg ikke hvordan han kan fortsette å bruke e-posten etter at jeg har formatert og lagt inn Windows 98 på nytt!

 

Har noen forslag til løsning på problemet, eventuelle tips?

 

Hilsen Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-05 21:24, skrev ostenXX:

Hei!


Lurer på om dere vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet på en IBM Aptiva PC med Intel Pentium 2 400 MHz prosessor og Windows 98 Se?


Det er et eller annet styr med MSDOS og ikke godkjente drivere, eller noe i den dur!


Har personlig på følelsen av at det skylles et virus, dessuten har jeg aldri formatert maskinen siden vi fikk den i 1998. Det trengs!


Men pappa er ikke særlig interresert i å gjøre dette da han bruker e-post applikasjonen online.no og har ganske mye mail lagret der! Jeg har jo på nåværende tidspunkt ikke mulighet for å brenne disse mailene, dessuten vet jeg ikke hvordan han kan fortsette å bruke e-posten etter at jeg har formatert og lagt inn Windows 98 på nytt!


Har noen forslag til løsning på problemet, eventuelle tips?


Hilsen Øystein


 

Hvis han bruker online.no, burde ikke mailene ligge lagret på serveren til telenor da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...