Hotel Papa Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Heisann Fikk et horn som sa masse rare lyder til bursdag.. Lurer egentlig hvordan jeg skal få det koblet til bilen? Det er en rød og en sort ledning, er det sånn at den sorte bare skal settes på selve bilen og den rød kobles til batteriet? Mvh EvenruD
pelsdyret85 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Viss du har tenkt at dette hornet skal virke på horn bryteren du har i bilen må du kople det på ledingene til det orginale hornet Sånn så du hadde tenkt og kople det hadde no du fått lyd heile tida? eller er der med bryter, sikring, eventuelt rele? Endret 19. februar 2007 av alexsnader
Hotel Papa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Tenkte at det skulle være med en bryter i bilen.. Altså ledning fra batteriet, til bryter også til hornet.. ville det evt funket? Det ville kanskje vært litt dumt å koble det til horn bryteren eller? Ville vel vært lettest..
pelsdyret85 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jess.. Det hadde gått og så bare tar du den svarte og fester den i karoseriet.. Vil anbefale deg og montere ei sirking på ledninga og, itilfelle du skulle vere uheldig eller noke sånn Du finner sikringsholder og sikring på biltema etc... Edit: Viss den ikkje har alt for harry lyd so ville eg kopla den rett på ledningene til det orginale hornet.. Da sparer du deg og for masse arbeid... Endret 19. februar 2007 av alexsnader
Hotel Papa Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Ja, får vel teste den i morra hehe... Kan jo evt bare gjerne det orginale hornet da? Men bare lurer, er det helt lovlig med sånne litt modifiserte utgaver av et horn?
Skavold Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Meg bekjent er ikke horn av den typen som spiller en hel jævla melodi (les: russehorn) lovlig ...
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Jeg finner ikke det vanlige hornet til bilen en gang jeg Hvor pleier det å sitte?
Skavold Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hvilken bil har du? Det sitter vel på forskjellige plasser ettersom hvilken bil det er, regner jeg med.
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Mitsubishi Spacewagon.. Er ikke helt sikker, det er en DEFA alarm på den, kanskje den er kobla på hornet også? Ivertfall den jeg fant som likna mest på et horn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå