trrunde Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg vil legge inn noen egne dns oppføringer i min linksys router, men finner ikke ut hvor dette kan gjøres, vet noen det?
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du...
trrunde Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du... 7978397[/snapback] ¨ JEg har v7 så jeg kan nok ikke kjøre dd-wrt (var ikke klar over at det hadde med versjonen og gjøre når jeg kjøpte routeren)
newsflash Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Må man sette routeren til å kjøre dhcp for at det skal fungere? Prøvde å legge inn på samme måte som du kyrsjo, men det fungerte heller dårlig.
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Du må i allefall ha den som (helst primær) DNS-tjener på klientene. EDIT: På linux/mac/etc. - og kansje windows - kan du bruke dig eller host-kommandoen til å gjøre ett opplag mot en spesiell DNS-server. Endret 19. februar 2007 av kyrsjo
trrunde Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du... 7978397[/snapback] Fikk meg en wrt54Gl som jeg har flasha med dd-wrt, satte opp slik som du viste på bildet, men funka ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå