Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9021699[/snapback]

 

 

 

Forresten, så har jeg en til:

En gutt gir den blondeste jenta i klassen dette spørsmålet: "I en klasse med 20 elever er 25% av klassen gutter. Hvor mange prosent av klassen er gutter?"

 

Hennes svar: "Ååå ikke spør meg om sånt jeg kan ikke noe om det!"

Var en del som lo godt da ;)

9176687[/snapback]

 

15 ? :roll::blush:

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren hadde nettopp klikka og det var helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

Endret av Skinnhesten
Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

9219102[/snapback]

 

Ikke kjedelig om lærern flipper av slike ting.. Tenk om han hadde sagt /sur/ da :dribble:

Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

9219102[/snapback]

 

Ikke kjedelig om lærern flipper av slike ting.. Tenk om han hadde sagt /sur/ da :dribble:

9219120[/snapback]

Hvis det er det morsomste noen har sagt i en skoletime, jo.

Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

9219102[/snapback]

 

Ikke kjedelig om lærern flipper av slike ting.. Tenk om han hadde sagt /sur/ da :dribble:

9219120[/snapback]

Hvis det er det morsomste noen har sagt i en skoletime, jo.

9219168[/snapback]

 

Sant...

Lenke til kommentar

Kan vel diskuteres om det var i en skoletime, men det var iallefall i skolesammenheng. Klassen var på skoletur til England for å treffe en engelsk skoleklasse som hadde vært med på et brevvekslingsprosjekt i engelsktimene. Elevene i klassen skal pressentere seg for den engelske klassen og Randi roper ut med et glis om munnen "Hello evryone! I'm Randy!" Ble ganske god stemning da ja =)

Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

9219102[/snapback]

 

Ikke kjedelig om lærern flipper av slike ting.. Tenk om han hadde sagt /sur/ da :dribble:

9219120[/snapback]

 

aiai... dårlig formulert av meg men vi hadde akkurat bråka så det var derfor lærern klikka. Hun ble jo ikke noe mer happy over kommentaren.

Uansett så er det ganske morsomt og tenke tilbake på :) (syns jeg da)

Lenke til kommentar
Hmm det må ha vært på barneskolen en gang. Husker ikke hvilket trinn det var men det må ha vært i tredje eller femte klasse...

 

Anyhow. Læreren klikka og det ble helt stille i rommet helt til jeg sier "Nå e Rita sad"

Knising og latter brøt ut fra de fleste, klassen måtte sitte igjen etter skoletid ^^

9218480[/snapback]

Du må ha hatt det kjedelig på skolen!

9219102[/snapback]

 

Ikke kjedelig om lærern flipper av slike ting.. Tenk om han hadde sagt /sur/ da :dribble:

9219120[/snapback]

 

aiai... dårlig formulert av meg men vi hadde akkurat bråka så det var derfor lærern klikka. Hun ble jo ikke noe mer happy over kommentaren.

Uansett så er det ganske morsomt og tenke tilbake på :) (syns jeg da)

9220933[/snapback]

 

"Nå er Rita sad" er ikke akkurat noe stort. Men dere måtte sitte igjen, hva hadde skjedd vis dere hadde sagt sur, istedet for sad?

 

Sad som i lei seg, ikke sant?

Lenke til kommentar

Nei vet at det ikke er noe stort. Ikke meningen at det skal være noe shocking heller. Det var jo egentlig situasjonen som gjorde det bra

 

Det var noe med ansiktsuttrykket hennes, hun så helt nedfor ut + den stillheten.

 

Ja som i lei seg. Engelsken var vel ikke helt på topp heller så det ble vel en blanding av to veldig like ord :roll:

Om jeg hadde sagt noe annet, sur som du nevnte så vet jeg ikke hvordan endingen hadde gått.

Endret av Skinnhesten
Lenke til kommentar
Nei vet at det ikke er noe stort. Ikke meningen at det skal være noe shocking heller. Det var jo egentlig situasjonen som gjorde det bra

 

Det var noe med ansiktsuttrykket hennes, hun så helt nedfor ut + den stillheten.

 

Ja som i lei seg. Engelsken var vel ikke helt på topp heller så det ble vel en blanding av to veldig like ord  :roll:

Om jeg hadde sagt noe annet, sur som du nevnte så vet jeg ikke hvordan endingen hadde gått.

9221035[/snapback]

 

Avisoverskrift: "Massemord på barneskole, en hel klasse drept" :!:

Lenke til kommentar

Noe jeg prestere å gjøre i en time på slutten av skoleåret:

 

Vi har gipsplater i taket, i klasserommet. Gipsplata rett over meg var det slått hull i, og det hullet var formet akkuratt som et ansikt med øyenbryn. Jeg hadde sittet å irritert meg over at det ansiktet i taket ikke hadde øyne, så når lærern gikk ut, reiste jeg meg opp på pulten, med sprittusjen klar for å tegne på de to prikkene...

I det jeg står med tusjen i hånda opp mot taket, kommer en annen lærer inn. Alle ser på meg, inklusive læreren, og bryter ut i latterkrampe pga jeg klarte og holde et "hva da? jeg står jo bare her med sprittusjen i hånda, helt uskyldig"-utrykk...

"Hva i alle dager er det du holder på meg?"

"Nei, du skjønner, det var et hull som var slått i taket, som ligna veldig på et ansikt, og jeg måtte tegne øyne på det..." svarte jeg, i verste dårligsamv. tone.

Så ser hun opp, og prøver å holde lattern inne, før hun også begynner å le ganske hardt. Klassen ler enda mer, og jeg slapp unna.

 

Noen dager senere, i et friminutt ser jeg samme lærern vise en annen lærer taket der hvor jeg satt, for så å se han også trekke på smilebåndet..

Glad det finnes lærere med et snev av humor! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det var engang vi hadde Engelsk tentamen i 9. klasse før jul. Jeg satt og skreiv på tentamen min, før jenta ved siden av meg (som visstnok var blondine...) spurte om hva hovedstaten i Storbritannia var. Hun sa det høyt nok sånn et par rundt oss kunne høre. ''Det er jo vel London det vel?'' sa jeg. Jenta tenkte hardt et par sekunder og spurte igjen: ''Er ikke det hovedstaten i England da?''  :roll: Jeg og et par andre lo godt da...

9204500[/snapback]

Skjønte ikke helt humoren i den. Skjønner ikke helt hva du ler av liksom, eller er det bare meg? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Men anyways.. Når vi snakkes om skolesammenheng, kan nå jeg fortelle en historie om en kompis som var i England, og som ikke er såå veldig god i Engelsk;

 

De var i London (eller like ved), og denne karen stakk da av med 2 engelske jenter. Etter en stund ble faren til jentene bekymret og ringte dem, og sa at de måtte komme tilbake til campingplassen (jentene bodde heller ikke der da).

 

Deretter gikk da kompisen min og de 2 jentene seg nokså vill i byen, og flere timer etter de skulle vært hjemme fant de endelig veien. Så skulle da kompisen min forklare seg, og det han fikk ut til faren som sto illsint i døra og ventet var;

 

"We were having a great time, and then we went wild.."

 

Faren ble ikke blid nei. :p

Lenke til kommentar
Men anyways.. Når vi snakkes om skolesammenheng, kan nå jeg fortelle en historie om en kompis som var i England, og som ikke er såå veldig god i Engelsk;

 

De var i London (eller like ved), og denne karen stakk da av med 2 engelske jenter. Etter en stund ble faren til jentene bekymret og ringte dem, og sa at de måtte komme tilbake til campingplassen (jentene bodde heller ikke der da).

 

Deretter gikk da kompisen min og de 2 jentene seg nokså vill i byen, og flere timer etter de skulle vært hjemme fant de endelig veien. Så skulle da kompisen min forklare seg, og det han fikk ut til faren som sto illsint i døra og ventet var;

 

"We were having a great time, and then we went wild.."

 

Faren ble ikke blid nei. :p

9223569[/snapback]

 

Hahahahahahahahah. Det øyeblikket akkurat der og da skulle vært fanget på kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...