Gå til innhold

TES: Morrowind krasjer i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med at Morrowind krasjer når jeg skal gå ut av båten helt på starten av spillet. Enten så henger spillet seg helt, eller så henger grafikken seg selv om alt annet fortsetter å kjøre. Har hørt om enkelte som har klart å Alt-Tab'e seg unna dette problemet og at de har klart å spille seg gjennom resten uten flere bugs. Men det går ikke på maskinen min (Ingenting skjer). Lurer på om jeg kan komme meg rundt problemet ved å loade et savegame fra rett etter at man har gått ut av luka i båten. Hadde vært snilt hvis en av dere kunne ha laget et sånt savegame for meg og lagt det ut her :) Er snakk om 2 min spilletid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan gjøre det siden jeg er en engel, men hvilken rase vil du være? Hva vil du hete? Hvilket stjernetegn vil du være født under? Hvilke major skills og minor skills vil du ha?

Du må skrive dette siden det ikke går ann å save før man har gått ut til den lille landsbyen.

Skrevet
Jeg kan gjøre det siden jeg er en engel, men hvilken rase vil du være? Hva vil du hete? Hvilket stjernetegn vil du være født under? Hvilke major skills og minor skills vil du ha?

Du må skrive dette siden det ikke går ann å save før man har gått ut til den lille landsbyen.

7979162[/snapback]

Nydelig!

Stjernetegn: Moonshadow

Rase: Nord (Male)

Navn: Akilevs

Class: Knight

Er det noe jeg har glemt, får du bare ta default. (Utseende osv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...