Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

standard gateway, evt. dns problem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei.. jeg tok med PC`n til en kompis som ville ha et spill av meg. Han koblet seg inn til sin internett, (ikke trådløst). Når jeg kommer hjem igjen funker ikke internetten min (trådløst). jeg mistenker at han har tuklet med innstillingene på maskinen min, men han vet ikke hva. Jeg får koblet meg til nettverket, men jeg har ikke internett på noen måte. Det står at jeg ikke har DNS eller Standard Gateway når jeg skriver ipconfig i ledeteksten.

Hjelp!

Endret av k-man85
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei.. jeg tok med PC`n til en kompis som ville ha et spill av meg. Han koblet seg inn til sin internett, (ikke trådløst). Når jeg kommer hjem igjen funker ikke internetten min (trådløst). jeg mistenker at han har tuklet med innstillingene på maskinen min, men han vet ikke hva. Jeg får koblet meg til nettverket, men jeg har ikke internett på noen måte. Det står at jeg ikke har DNS eller Standard Gateway når jeg skriver ipconfig i ledeteksten.

Hjelp!

7975794[/snapback]

Tjaha, kan jo sjekke at det står på automatisk ip adresse og automatisk dns under nettverkstilkoblinger. Egenskaper - TCP IP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...