Insomniatic Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det vil vel bli en alternativ fremtid da. Men jeg tror at du ikke kan endre fremtiden fordi fremtiden tar med i beregningen at noen vil prøve å endre den.
genstian Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Ifølge strengeteorien eksisterer ikke tid i den tredje dimensjon. Ifølge relativitetsteorien og kvanteteorien (med unntak av X verdier i sortehull etc) så er fremtiden forutbestemt (uten X verdien).
Latskap Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Ifølge strengeteorien eksisterer ikke tid i den tredje dimensjon. Ifølge relativitetsteorien og kvanteteorien (med unntak av X verdier i sortehull etc) så er fremtiden forutbestemt (uten X verdien). 8184578[/snapback] Kan du forklare?
hornybitch Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Å se inn i framtiden er noe alle kan klare. Du trenger bare: et kjøleskap en mandarin Deretter skreller du mandarinen og gni den mot kjøleskap døren(eventuelt hele kjøleskapet) Jeg utfordrer deg til å se hva som skjer, for hemmeligheten kan jeg ikke røpe på internett. Da kommer mannen min til å drepe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå