Gå til innhold

nye tendenser i BC.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har merket at siden BC kom ut har det vært ekstremt lite våpen/armor til salgs på AH for lvl 40-55 spillere. Er det bare min server, eller andre som også har opplevd dette?

7997875[/snapback]

Er nok fordi flest folk er i Outlands for tiden og der dropper det ikke så lavt. Og det fleste som lvler fra 0-70 nå gidder ikke dra til byene for å selge green items. De har ikke bruk for noe spesielt med penger under levling så de selger som oftest til vendor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

CloS er smertelig overpowered. Selve skillet er ok, men 1 min CD? 3-5 hadde vært bedre.

Jeg foretrekker også druid tanks framfor warriors. Ikke pga threat generation, men pga den syke armor/hpen de har. Nå har jo Dire Bear blitt buffa til 450% armor og, i tillegg til 25% hp istedenfor en "flat bonus". Genialt.

Og faktisk.. det å finne healer til instancer nå (ikke at jeg har gått så mye, men når jeg har gått) synes jeg virker lettere. Uansett joiner jeg somregel bare "last spot plz!!1" uansett, orker ikke noe annet, guilden min er en PvP guild med 10 members, så det nytter ikke å spørre der. :p Jeg ender riktignok med å gå med semi-crappy gear (heldigvis er det mye quest), men på 70 er det full epic pvp (som jeg regner med kommer) uansett. :) PvP > Singleplayer.

Edit: Og det med Druid tanks.. det med ekstra armor er spør du meg mye bedre enn parry, ettersom armor gir en jevn kurve på damage taken, parry er bare alt absorbert en av ti ganger. Mye mer.. smooth med armor.

Endret av Potetfar
Skrevet

Jeg får utrolig mye whispers fra folk som trenger tank. Nå viser vel tallene at mange warriors har sluttet/rerollet. Det igjen viser at det ikke er hunter/rogue som er taperne i tpc.

Skrevet
CloS er smertelig overpowered. Selve skillet er ok, men 1 min CD? 3-5 hadde vært bedre.

Ja, gud forby at rogues har noe som kan brukes mot casters..

Jeg vil gjerne ha 5 minutter CD på lolcoil også, og priest-fear.. og alt av kiting-spells fra mages.

Skrevet

Nå er du bare teit. En god rogue dreper enhver motstadert av cloth med stunlock lett. Og de kan velge kampene sine. Dette kan ikke andre klasser. Rogue er en veldig bra klasse hvis den spilles bra.

Skrevet
Nå er du bare teit. En god rogue dreper enhver motstadert av cloth med stunlock lett. Og de kan velge kampene sine. Dette kan ikke andre klasser. Rogue er en veldig bra klasse hvis den spilles bra.

8012730[/snapback]

Riktig.. spesielt nå som HP-nivåene har økt.. man stunlocker SELVSAGT 12khp samtidig som en felguard slår løs på en.. eller man blir seduced.

Fantastisk poeng...

Skrevet

Jeg vil gjerne ha 5 minutter CD på lolcoil også, og priest-fear.. og alt av kiting-spells fra mages.

8012700[/snapback]

Atter en gang kommer du med urimelige poeng for å beskytte din egen klasse. Priest fear er den eneste metoden de har for å holde motstanderne på avstand. 5 min cooldown? Med den dps-en samtlige klasser med dps-spec har på level 70 er det sjeldent jeg rekker å drepe en person før fear nummer to, og i så fall dør jeg rett etterpå. Fear er vårt eneste panikkangrep.

Skrevet

8012700[/snapback]

Atter en gang kommer du med urimelige poeng for å beskytte din egen klasse. Priest fear er den eneste metoden de har for å holde motstanderne på avstand. 5 min cooldown? Med den dps-en samtlige klasser med dps-spec har på level 70 er det sjeldent jeg rekker å drepe en person før fear nummer to, og i så fall dør jeg rett etterpå. Fear er vårt eneste panikkangrep.

8012765[/snapback]

Og..? Jeg svarte på et urimelig poeng med andre urimelige poeng, det at du ikke fatter dette skremmer meg strengt tatt. Det var selve poenget. Legg deg nå.

Skrevet (endret)

Du svare på et urimelig poeng? Rogues kan EN gang i minuttet fjerne alle magiske påvirkinger. Absolutt alle. Oppå dette er de 90% immune mot magi. Med visse PvP-talent gjør dette en rogue immun mot magi, så vidt jeg er i stand til i forstå.

Jeg fatter det - for all del. Jeg reagerer bare på at hvilken som helst kontroversi som oppstår i rogue-tråden besvares med en ytteligere kontroversiell uttaleslse. Uten unntak.

Mener du at det er rett at en rogue kan fjerne ALT som er på ham én gang i minutte,t for så å fjerne det meste med en andre egenskap. Med visse malplasseringer (etter min meing) i ett talentre kan han få muligheten til å gjøre dobbelt så mye.!? ¤ ?

Syrlig sarkasme er for øvrig et dårlig litterært virkemiddlel. Det er ingen vits i å anta at folk forstår deg om du bruker sådan - langt mindre tar deg seriøst. Anmodningen om å dra til køys støttes, peace out og snork.

Endret av Loeve
Skrevet
Du svare på et urimelig poeng? Rogues kan EN gang i minuttet fjerne alle magiske påvirkinger. Absolutt alle. Oppå dette er de 90% immune mot magi. Med visse PvP-talent gjør dette en rogue immun mot magi, så vidt jeg er i stand til i forstå.

Jeg fatter det - for all del. Jeg reagerer bare på at hvilken som helst kontroversi som oppstår i  rogue-tråden besvares med en ytteligere kontroversiell uttaleslse. Uten unntak.

Mener du at det er rett at en rogue kan fjerne ALT som er på ham én gang i minutte,t for så å fjerne det meste med en andre egenskap. Med visse malplasseringer (etter min meing) i ett talentre kan han få muligheten til å gjøre dobbelt så mye.!? ¤ ?

Syrlig sarkasme er for øvrig et dårlig litterært virkemiddlel. Det er ingen vits i å anta at folk forstår deg om du bruker sådan - langt mindre tar deg seriøst. Anmodningen om å dra til køys støttes, peace out og snork.

8012795[/snapback]

paladins er immune mot melee OG spells.. og kan poppe opp skjoldet sitt når som helst..

Warlocks kan poppe opp en lolcoil.. og motstanderen kan ikke gjøre noe..

etc.

Det er ingenting spesielt med dette, rogues SKAL være casterkillers, de SKAL slakte cloth.. så langt har cloth ALLTID slaktet rogues, det er feil.

Locks har easymode mot rogues før CloS, mages har fortsatt en veldig, veldig fair sjanse om de speccer riktig.. Det samme har priests.. og shamans.. altså, jeg ser ikke helt hva problemet er.

Skrevet

paladins er immune mot melee OG spells.. og kan poppe opp skjoldet sitt når som helst..

etc.

Det er ingenting spesielt med dette, rogues SKAL være casterkillers, de SKAL slakte cloth.. så langt har cloth ALLTID slaktet rogues, det er feil.

Locks har easymode mot rogues før CloS, mages har fortsatt en veldig, veldig fair sjanse om de speccer riktig.. Det samme har priests.. og shamans.. altså, jeg ser ikke helt hva problemet er.

8012802[/snapback]

:ohmy:

Hvilket spill har du spilt?

Skrevet
Det at det er mangel på tanks er heldigvis bare positivt for meg, er protection warrior selv.

Og angående ditt 3. punkt:

Druid har vell som oftest mer armor enn en warrior, men Defensive Stance er jo 10% less damage taken, og talents som gjør at du tar 6% mindre spell damage. Warrior har Spell Reflect og Sunder Armor, noe som jeg iallefall synes er meget positivt.

Warrior har også Last Man Stand og Shield Wall, noe som kan være reddende i en bossfight, eller dårlig pull.

Warrior har parry, så selv om druid ofte har myye mer dodge enn en warrior så jevner det seg ut med parry.

Og vi har jo selvfølgelig block.

Men det negative med å ha en warrior som tank:

Gjør ikke damage i det hele tatt hvis han går med tanke gear og 1h + shield.

(Dette er basert på mine kunnskaper og erfaringer som warrior, og tar forbehold om feil :p )

7975200[/snapback]

50% av threathen til warriors er våpendmg, så ikke noe skade blir litt feil :)

On topic: tbc funker fint, mange muligheter. Litt sydn at alle som kan er og vil mest sannsynlig forbli hybrids. Priests går dmg, druids går dmg/tank (noe som er ok til tider), shamans går dmg (og tank! :whistle: ) osv.

Med mindre en rogue har imp sap (noe combat sverd roguen min ikke har) så er det vanskelig å få gruppe. Sap burde fungere som imp sap gjør!

Skrevet

etc.

8012802[/snapback]

:ohmy:

Hvilket spill har du spilt?

8015033[/snapback]

Min erfaring som rogue er: Er casteren skilled/kan klassen, vet hva som skal brukes når har de fleste clothies hatt et godt overtak på rogues.. Stunlocke en mage med blink og evt. iceblock? Og forresten nevnte jeg 100% frostbite? Lykke til.

Warlocks med 10000 hp og seduce (jada pvp trinket og så seducer han deg igjen etter 2 sek cd eller hva det er på den), og om ikke succ er ute overlever de stun lock og fyrer av lolcoil

Priest med skjold, inner fire og shadow form og fear, som får ganske så mye dmg reduce bare med inner fire og shadow form, priests hadde vel oppmot 50% reduce til physical med imp IF og shadow form aktiv på 60.

Stun locke lock og priest til døde trengte vel blind til komplett stunlock, mages måtte du ha vanish ut av frost nova, sprint etter blink, gjerne en blind på frost nova nr2 hvis de hadde cold snap og ice blocka de da var du ferdig uansett. Da trengte du prep.

Å si at gode rogues trenger ikke cd's for å vinne er tull, Rogues må fighte dumme folk eller folk som ikke kan spille klassen sin i pvp for å vinne uten cd's.

Å si at rogues alltid har slakta casters er også tull.

Skrevet

Jeg synes det er så faens latterlig at et av hovedargumentene til castere og spilere generelt er "lol l2p stunlock" mot rogues og roguebuffs generelt.

Selv om du ble stunlocka i "insert random patch fra tidlig 2006" av "insert random rogue her" mens du dreiv å levla opp "insert random squishe her", betyr ikke det at stunlock funker . Trinkets, resists, massive hp-pools, fear, seduce, charge, lolcoil, ice block, slows, lolymorph og whatever gjør det tilnærmet umulig å gjennomføre en perfekt stunlock. For ikke å snakke om battlegrounds, der du blir zerga med det samme du kommer ut av stealth. World pvp er enda mer random.

"lolstunlocklolol" er ikke noe argument for å whine mot rogues lengre. Vi trengte Cloak of Shadows. Den har 1min cooldown, som er supert. Den varer i 5sec, ikke lenger. De fleste klasser klarer å holde en rogue på avstand/holde seg i live lenge nok til at CloS går over, og vi blir nuka tilbake til steinalderen etterpå igjen uansett.

Skrevet
lolstunlocklolol" er ikke noe argument for å whine mot rogues lengre. Vi trengte Cloak of Shadows. Den har 1min cooldown, som er supert. Den varer i 5sec, ikke lenger. De fleste klasser klarer å holde en rogue på avstand/holde seg i live lenge nok til at CloS går over, og vi blir nuka tilbake til steinalderen etterpå igjen uansett.

8018915[/snapback]

Arena:

Sap - Blind - CloS - WoTF

Hurra. Der fikk jeg gjort mye.. :)

Skrevet

1. Blind, CloS og Wotf også for den saks skyld har cooldowns. Blind har 3 min cd, wotf 2 min og clos 1 min, så for å klare stunlcoke deg må han ofre disse cd'ene på deg og kan ikke bruke de igjen med det første.

2. Wotf er ikke en rogue ability, men undead.

Rogues KAN ta alt men da må de være villig til å bruke alt av cd's i noen situasjoner, og det gjør dem ubrukelige/dårligere i en stund framover.

Noen klasser krever faktisk bruk av cd's for en rogue, det er ikke snakk om hvis man er skilled trenger man det ikke og omvendt, noen ganger MÅ man for å vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...