Gå til innhold

nye tendenser i BC.


Anbefalte innlegg

Druids vil nok bli slått litt lett med nerf-batten snart er jeg redd/håper jeg.

 

Ellers er råogene (ho ho..) taperne når det gjelder single-target dps. Hvem vil egentlig ha en rogue med når de kan ha ranged dps som er like god? ;) Ellers synes jeg blizzard gjør et bra trekk med CloS.

 

Paladins som tank: tror ikke mange har mye erfaring med en fullt prot-specca paladin. De tanker på ingen måte dårlig og har mange "triks" opp ermet.. :)

7982623[/snapback]

 

Enig, har forsøkt å tanke litt som paladin sjøl og er mildt sagt overraska på hvor bra det fungerer.

Holder aggro ekstremt godt på flere mobs samtidig med Consecration, og taunten Righteous Defense er uhyre fin dersom man bruker den effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. en del palladins har gått over til å bli healere. 

Det er sjeldent jeg møter en palla som ikke er holy. jeg som resto druid hadde kun priest som min healer konkurent, nå er detfaktisk både palla og priest :ermm:

Og det er bare bra, for loladins er vi lei av.

 

3. faktisk så foretrekker jeg en full spekka feral druid med god feral gear som tank en enn warrior.

igjen, jeg som er resto druid, iført healing leather har jo 12000k armour i bear form, og det uten noe buff!

Aldri vært noen hemmelighet at druids har mer armor enn warriors i bearform, men 12000000 armor er vel litt overdrevet? Men kan du kalle dette en "tendens"? :S

 

4. Rep har aldri vært viktigere.

Nå er det evig mye lettere å få rep, og du får sinnsykt gode rewards tilbake.

 

rouge og hunters føler jeg er "taperne" i BC, syns dem ikke har holdt helt med på hlik linje som de andre klassene.

Vel, det er da din mening. Men igjen, hva er dette for en "tendens"?

 

 

Ville det skada deg å gå over postene dine for å rette skrivefeil?

Lenke til kommentar

Føler at mages har blitt mer enn bare hjerneløse nukere og at vi endelig har bruk for mer enn frostbolt/fireball og molyporph i raid.

 

Eksempler er mange mobs som må counterspelles samt flere encounters hvor en nuker må ta ut adds alene. Nå skal det sies at jeg ikke gjorde mange instance før TBC, og at jeg bare var 60 i knapt en måned. =)

 

Håper også at spellsteal en dag kanskje blir nyttig/nødvendig i instancer.

Lenke til kommentar

Rogues har alltid vært taperne fordi 90% av fjortisene skriver ROUGE, som betyr rød sminke damer har i kinnene. Mens Rogue betyr kjeltring.

 

Rouge uttales RUUSJ, rogue uttales RÅOG.

7975189[/snapback]

 

Um....mainen min heter "DracoROUGE" hehe...( elsker å høre folk klage på den^^ )

dermed....det betyr "Rød" på fransk...men har ofte betydning i sminke^^

Like i care...^^

 

Back to topic...

Rogue har det ikke vanskeligere nå da men, stealth er ennå vanskelig å gjøre noe fornuftig med...

 

Og har du combat build kan du nærmest tanke med rogue, minuset er at de har litt well lite armor.

Lenke til kommentar

Synes det er flere prester som er shadow og vil dps'e + flere druids som er feral og vil dps'e. Forsåvidt greit nok det, bare jeg også får være med:) (hunter) Leter aldri etter grupper så har ikke lagt merke til hva som er vansklig å finne..har vel ikke gjort noen pug-grupper ennå, bare gulid så.. Men det burde da ikke være vanskelig å finne tank nå når både palas og druids kan tanke de og?

Endret av Elenion
Lenke til kommentar
Druids vil nok bli slått litt lett med nerf-batten snart er jeg redd/håper jeg.

 

Ellers er råogene (ho ho..) taperne når det gjelder single-target dps. Hvem vil egentlig ha en rogue med når de kan ha ranged dps som er like god? ;) Ellers synes jeg blizzard gjør et bra trekk med CloS.

 

Paladins som tank: tror ikke mange har mye erfaring med en fullt prot-specca paladin. De tanker på ingen måte dårlig og har mange "triks" opp ermet.. :)

7982623[/snapback]

Rogues er ikke taperne når det gjelder single-target dps, de er en av de beste (hvilken klasse som gir best single-target dps er vanskelig å si), men specc og forståelse av klassen har utrolig mye å si. Altfor mange rogues som løper rundt med pvp-specc og klager over sin egen dps i pve.

Lenke til kommentar
Synes det er flere prester som er shadow og vil dps'e + flere druids som er feral og vil dps'e. Forsåvidt greit nok det, bare jeg også får være med:) (hunter) Leter aldri etter grupper så har ikke lagt merke til hva som er vansklig å finne..har vel ikke gjort noen pug-grupper ennå, bare gulid så.. Men det burde da ikke være vanskelig å finne tank nå når både palas og druids kan tanke de og?

7998317[/snapback]

Jeg mener at det fortsatt er å gå litt langt å la paladins tanke, ihvertfall i pugs.

Lenke til kommentar
Druids vil nok bli slått litt lett med nerf-batten snart er jeg redd/håper jeg.

 

Ellers er råogene (ho ho..) taperne når det gjelder single-target dps. Hvem vil egentlig ha en rogue med når de kan ha ranged dps som er like god? ;) Ellers synes jeg blizzard gjør et bra trekk med CloS.

 

Paladins som tank: tror ikke mange har mye erfaring med en fullt prot-specca paladin. De tanker på ingen måte dårlig og har mange "triks" opp ermet.. :)

7982623[/snapback]

Rogues er ikke taperne når det gjelder single-target dps, de er en av de beste (hvilken klasse som gir best single-target dps er vanskelig å si), men specc og forståelse av klassen har utrolig mye å si. Altfor mange rogues som løper rundt med pvp-specc og klager over sin egen dps i pve.

7998715[/snapback]

 

Vel, jeg løper rundt med pve-spec og slår de fleste på damage-meters.. likevel synes jeg det er litt rart at shadow priests kan slå meg _lett_ og _grundig_ på single target dps, samtidig som de mana-regainer hele party OG kommer langt opp på healingmeter.. DET er ikke riktig slik jeg ser det.. ;)

Lenke til kommentar

Rart at alle drittungene spiller rogues syns jeg, for når shaman var på høyden, så spilte alle drittungene nemlig shammys, samme med Paladins. og når hunters var på topp så spilte alle drittungene hunters. Merkelig. Mulig alle drittunga har jævla mye fritid og levler nye chars i hytt og pine, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

MaxXRebo bruker her et virkemiddel som fungerer best i muntlig tale hvor kroppspråk og tonefall avslører det fort som ironi. Det er grunn til å tro at han mener at folk alltid mener at de klassene som er "best", hunter perioden, shaman perioden, warlock perioden, rogue perioden, druid perioden og så videre, gjør at alle som ikke er av den beste klassen ser alle drittungene i denne beste klassen.

 

 

 

Edit: leifer.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Druids vil nok bli slått litt lett med nerf-batten snart er jeg redd/håper jeg.

 

Ellers er råogene (ho ho..) taperne når det gjelder single-target dps. Hvem vil egentlig ha en rogue med når de kan ha ranged dps som er like god? ;) Ellers synes jeg blizzard gjør et bra trekk med CloS.

 

Paladins som tank: tror ikke mange har mye erfaring med en fullt prot-specca paladin. De tanker på ingen måte dårlig og har mange "triks" opp ermet.. :)

7982623[/snapback]

Rogues er ikke taperne når det gjelder single-target dps, de er en av de beste (hvilken klasse som gir best single-target dps er vanskelig å si), men specc og forståelse av klassen har utrolig mye å si. Altfor mange rogues som løper rundt med pvp-specc og klager over sin egen dps i pve.

7998715[/snapback]

 

Vel, jeg løper rundt med pve-spec og slår de fleste på damage-meters.. likevel synes jeg det er litt rart at shadow priests kan slå meg _lett_ og _grundig_ på single target dps, samtidig som de mana-regainer hele party OG kommer langt opp på healingmeter.. DET er ikke riktig slik jeg ser det.. ;)

7999872[/snapback]

Med tilnærmet likt gear, lik innsats og en bra pve specc skulle du slått priesten i dps, men i det er endel andre ting som også spiller inn, men en priest skal ikke slå deg i dps.

 

Jeg er selv speccet combat fist og med den speccen har jeg ikke blitt slått på dmg meter i noe 5 manns party eller 10 manns party, men jeg har ikke allverdens sammenlignings grunnlag.

Lenke til kommentar

1. Likens som før.

 

2. Likens som før.

 

3. Har selv både en Druid og en Warrior. Uansett hvilken jeg spiller på så jubler gruppene av glede, men personlig ser jeg selv at jeg har større potensiale til å håndtere flere situasjoner mere smooth når jeg spiller på Warrioren. Hva savner Druiden min? Spell Reflection, Intervene, Shield Bash, Thunder Clap, Sunder Armor debuff, Commanding Shout, Shield Wall, Last Stand, og muligheten til å legge vekk skjoldet og tanke en caster boss med 2H/DW med forrykende dps.

 

4. Sant.

 

5. Så har de typiske fryktene over Rogue dukka opp igjen på forums. Tror mesteparten av dette kommer fra dårlige Rogue spillere eller spillere som har null peiling på classen. Selv vet jeg godt hvilket potensiale Rogue har, og jeg vil altid ha med en Rogue uansett hvor mye mere utsatt dem er for damage, og uansett hvor dårlig AoE egenskaper dem har. Hunter var også nevnt her, men det gidder jeg ikke skrive no om. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...