GrandMa Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Hei. Har nå tenkt å skaffe meg et nytt abonnement ettersom mitt Youngtalk abonnement er altfor dyrt for meg. Hvilket abonnement er det som er billigst å ringe og å sende melding til mobil i Norge? Helst ikke så høye månedspriser/etableringspriser heller. Ringer nesten aldri til fasttelefon så den prisen kan være akkurat så høy som den føler for. Snakker ca 15-30 minutter om dagen + 10+20 SMS. Har prøvd dette på telepriser.no, men skjønner faen ikke en dritt Har prøvd meg på telepriser.no, men blir ikke helt klok på akkurat det der. Takk Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 sjekk ut http://www.onecall.no/ Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Ellers har du Noextras som har 69 øre pr min og 40 øre pr sms.. ingen månedsavgift.. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) se IPEA.NO spesielt IPEA APOLLON... 70 første ringe min. og sms gratis hver mnd... men kanskje IPEA HERMES passer best dersom du ringer endel.. 49øre min.. 49øre sms.. Endret 20. februar 2007 av Skevz Lenke til kommentar
ksigurdsli Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Sjekk www.telepriser.no Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Hei. Har nå tenkt å skaffe meg et nytt abonnement ettersom mitt Youngtalk abonnement er altfor dyrt for meg. Hvilket abonnement er det som er billigst å ringe og å sende melding til mobil i Norge? Helst ikke så høye månedspriser/etableringspriser heller. Ringer nesten aldri til fasttelefon så den prisen kan være akkurat så høy som den føler for. Snakker ca 15-30 minutter om dagen + 10+20 SMS. Har prøvd dette på telepriser.no, men skjønner faen ikke en dritt Har prøvd meg på telepriser.no, men blir ikke helt klok på akkurat det der. Takk 7972021[/snapback] Helt ærlig så synes jeg du skal velge ett av følgende: Telenor - FriFiks eller Djuice Allstar SmartTalk Tele2-Champion eller Chess Knock-Out eller Touch Bare klikk på navnene så får du prisinformasjon. =) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Har tele 2 champion og er veldig fornøyd med det Har også satt ned prisene enda mer nå Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Har tele 2 champion og er veldig fornøyd med det Har også satt ned prisene enda mer nå 8142508[/snapback] Jeg har også tele2 champion, kjempe fornøyd. God dekning og lave priser. Hadde ofte problemer med dekning tidligere.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Det ble One-call faktura. Det virket som et greit abbonement. Så nå er det ikke lenge til jeg kan bruke det nye abbonementet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå