Heggen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei! Jeg har nettopp begynt å spille litt Gothic 3, men har litt problemer med diverse saker og ting, og det er litt jeg lurer på; - Hvordan skaffer jeg armor og slikt? - Hvordan får jeg oppgradert characteren min, og brukt learning pointsene? Hvordan får jeg skills? - Hvordan skaffer jeg bedre buer, sverd etc? Endret 18. februar 2007 av Heggen
Mit Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 1. Armor får du kjøpt hos de fleste, du er i begynnelsen av spillet nå så det enkleste for deg er og dra til Reddok eller Cape Dun. der kan armor kjøpes, omtrendt alle byer har en person som selger ett eller annet, du vil kun få kjøpt noe dårlige greier i begynnelsen, de litt kraftigere sakene krever som regel at du har enten 25 eller 50% rep. med den folkegruppen du kjøper av (Rebels, orcs, hashishin osv.) 2. for og bruke LP kan du dra til en hvilken som helst trainer, de er det mange av og er enkle å finne, det er vel noen i alle byer (untatt Ardea kanskje). du kan også lære litt hos Innos/Beliar-shrines 3. slikt finner du på ting du dreper, det kan også kjøpes nesten over alt rundt i spillet og er en smal sak og få tak i. Et sverd som er bra i begynnelsen er Flame Sword, det gjør mye skade og koster lite kæsj. Du får kjøpt det av den smithen du finner til Reddock og mange andre plasser Lykke til vidre
Biamor Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) - Hvordan skaffer jeg armor og slikt? - Hvordan skaffer jeg bedre buer, sverd etc? Du finner en del utstyr etter hvert som du gjør quests og looter kister/ fiender du har knerta. Det finnes også Merchants i de forskjellige byene/ leirene som du kan kjøpe fra. - Hvordan får jeg oppgradert characteren min, og brukt learning pointsene? Hvordan får jeg skills? Når du levler får du learning points, disse bruker du hos trainere rundt omkring. De tar også en slump penger for og lære deg skills. Du har egne trainere for håndvåpen, buer, thieving, magi, alchemy osv. Du kan også få 'gratis' skill ved og lese bøker du finner rundt omkring. Endret 18. februar 2007 av Biamor
Heggen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hvor skal jeg dra for å bli bedre med lockpick da? Nå kan jeg ikke åpne metal chests osv. kun de vanlige. Og det flame swordet, er det han fyren jeg skal redde som står på farmen og sager ved for orkene som du kan kjøpe det av? Hvordan bruker jeg skjold? Og hvordan er det jeg får han Cliff til å smi flammesverdet til meg? Har drept orkene, eller slått de ut. Men det skjer ingenting. Endret 18. februar 2007 av Heggen
Mit Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hvor skal jeg dra for å bli bedre med lockpick da? Nå kan jeg ikke åpne metal chests osv. kun de vanlige.7970123[/snapback] Det er en person i Cape Dun, husker ikke hva han heter i farta.Og det flame swordet, er det han fyren jeg skal redde som står på farmen og sager ved for orkene som du kan kjøpe det av?7970123[/snapback] Det er det ja Edit: Så du smallt inn noen nye spøsmål Og hvordan er det jeg får han Cliff til å smi flammesverdet til meg? Har drept orkene, eller slått de ut. Men det skjer ingenting.7970123[/snapback] Når du har tatt orcene følger du han til reddock, der vil du få en liten belønning + at du kan kjøpe stæsj av han, da kjøper du Flame Sword Endret 18. februar 2007 av Mitjmannen
Biamor Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Equip skjold og du bruker det når du går i angripsposisjon. Du kan ikke bruke skjold sammen med 2 handed våpen.
Heggen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jammen kliff går jo ikke opp til reddock, han fortsetter jo bare å sage? Og btw, går det an å drepe orkene, slik de aldri våkner opp igjen og er døde?
Mit Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jammen kliff går jo ikke opp til reddock, han fortsetter jo bare å sage? Og btw, går det an å drepe orkene, slik de aldri våkner opp igjen og er døde? 7971008[/snapback] Joda, snakk med han og du kan følge han til Reddock. For og drepe de holder du inne høyere-museknapp deretter venstre
Heggen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ok Tusen takk alle sammen. Har nå komt meg dit jeg skal hente hjelmen til eijnar duden elns
Luchy Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har et spørsmål. 1. Hvofor blir stamina linjen grå? Og hvordan kan jeg få den til å bli gul igjen?
Zithor Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Stamina linjen blir grå når enkelte monstre biter deg, for å få den gul igjen bruker du en strength potion. Mulig du kan sove det av deg og, husker ikke men strength potions er det nok av anyways
Luchy Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Ok, får vel teste det, men det nytter i alle fall ikke å sove det av seg. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå