ltobiasb Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Hvis man har to CD-brennere, går det da an å brenne 2 CD'er samtidig? Med Nero f.eks.
glaserud Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Ja, det kan du. Har gjort dette med 3 SCSI-brennere. Du trenger en versjon av Nero som vil brenne på flere samtidig (lisens-sak).
tokov Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Har testa dette med mine 2 brennere, funker fint det, jeg bare åpna 2 x Nero og brente 2 forskjellige plater samtidlig, hvis du skal har 2 kopier av samme plate, er jeg ikke sikker på hvordan du gjør det..
Wipeout Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Du kan fint brenne 2 eksemplarer av samme cd, men jeg fik beskjed om at jeg måtte ha 2 like brennere, Stomp Recordnow Max kan behandle opptil 64 brennere samtidig
Psalm Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Hva skal til for å brenne 8 cd'er samtidig? Jeg skal sette opp et slik system snart. Hva anbefaler dere av maskinvare og programvare? Takk
Jannis-15 Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 han skal vel starte et piratkopieringsselskap tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå