Gå til innhold

HJELP trenger Kode til nettverkslås


Anbefalte innlegg

Har en ny tlf som har blitt brukt med netcom, men jeg har telenor på mitt sim-kort. Så når jeg starter den med mitt sim kort kommer det opp att jeg må taste inn kode til nettverkslås. Er det noen som vet denne?, eller vet hvor jeg kan finne det ut. Nekter og betale en tulling som sitter i en sånn telefonkiosk får det. setter pris på hjelp....

 

hilsen

obbatheman

 

 

EDIT: er en samsung tlf det gjelder viss det har noe å si

Endret av obbatheman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en ny tlf som har blitt brukt med netcom, men jeg har telenor på mitt sim-kort. Så når jeg starter den med mitt sim kort kommer det opp att jeg må taste inn kode til nettverkslås. Er det noen som vet denne?, eller vet hvor jeg kan finne det ut. Nekter og betale en tulling som sitter i en sånn telefonkiosk får det. setter pris på hjelp....

 

hilsen

obbatheman

 

 

EDIT: er en samsung tlf det gjelder viss det har noe å si

7966956[/snapback]

Du hadde fått hjelp hvis du hadde kommet til meg, men jeg er jo bare en "tulling som sitter i en sån telefonkiosk" så du vil neppe ha hjelp av meg uansett!

Men hadde du kommet innom butikken ville jeg kanskje ha gått til denne siden og hentet operatørlåskoden for deg.

Lenke til kommentar
Har en ny tlf som har blitt brukt med netcom, men jeg har telenor på mitt sim-kort. Så når jeg starter den med mitt sim kort kommer det opp att jeg må taste inn kode til nettverkslås. Er det noen som vet denne?, eller vet hvor jeg kan finne det ut. Nekter og betale en tulling som sitter i en sånn telefonkiosk får det. setter pris på hjelp....

 

hilsen

obbatheman

 

 

EDIT: er en samsung tlf det gjelder viss det har noe å si

7966956[/snapback]

Du hadde fått hjelp hvis du hadde kommet til meg, men jeg er jo bare en "tulling som sitter i en sån telefonkiosk" så du vil neppe ha hjelp av meg uansett!

Men hadde du kommet innom butikken ville jeg kanskje ha gått til denne siden og hentet operatørlåskoden for deg.

7968676[/snapback]

 

 

 

 

får takke for hjelp da, tulling :p hehe

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Trodde mobilen var beskyttet av dette passordet slik at man ikke skal bruke telefonen med andre oppreatører enn den "mobilen tilhører". Jeg måtte vente 12 måneder før jeg fikk min "kode". Men det spillte egentlig ingen rolle om jeg fikk den eller ikke, da det var snakk om en gammel 3510i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...