Gå til innhold

god of war til xbox 360


Kriss-O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja i min mening er det best å spille med Playstation kontrolleren pga du må være sinnsykt kjapp :)

 

God of War har jo allerede fått en oppfølger men det kommer til Playstation 2. God of War 3 er under utvikling til Playstation 3 og jeg skjelver bare med tanken på hvor bra det vil bli med tanke på hvor kult God of War er på en 5-6 år gammel maskin :O

Lenke til kommentar
Nja i min mening er det best å spille med Playstation kontrolleren pga du må være sinnsykt kjapp :)

 

......

 

7966821[/snapback]

 

Hehe....du kan det med å lire ut av deg påstander som ikke har noe godt fotfeste i virkeligheten.

 

Hvilken av kontrollene som er best er vel en smaksak, men at PS sin kontroller er raskere enn boxen sin er rimelig sci-fi.

 

Hold deg heller til faktaopplysninger, nemlig at GOW er utviklet av SCE Studios Santa Monica....altså et av Sonys egen utviklingsstudio.

 

Det kommer til å snø lenge i helvete før GOw kommer til boxen. ;)

Lenke til kommentar

savitri: Det handler om simpel logikk. Playstation kontrolleren er mindre, veier mindre og du har knappene tilgjengelig med kortere avstander. Den er egnet for slåssespill og adventurespill som dette. Her har det snakk om å lire av seg enorme komboer kjappest mulig, da kan du ikke sitte med en svær og klumpete Xbox360 kontroller.

Lenke til kommentar
savitri: Det handler om simpel logikk. Playstation kontrolleren er mindre, veier mindre og du har knappene tilgjengelig med kortere avstander. Den er egnet for slåssespill og adventurespill som dette. Her har det snakk om å lire av seg enorme komboer kjappest mulig, da kan du ikke sitte med en svær og klumpete Xbox360 kontroller.

7967033[/snapback]

 

Med stor fare for å gjenta meg selv....avstanden mellom knappene på disse kontrollerene er rimelig lik, i alle fall ingenting som vil påvirke brukervennligheten og "hastigeten". Begge kontrollerene er, uten at jeg skal blande inn personlige preferanser, rimelig lik når det gjelder dette temaet.

 

"Svær og klumpete Xbox360 kontroller"?? Du må ha hælvetes små lanker hvis du synes det (smurf?).

Synes selv 360 kontrolleren er fantastisk god, og i alle fall ikke noe jeg vil kalle svær og klumpete!

Hvis du derimot hadde referert til den først xbox kontrolleren så ville jeg nok vært enig med deg (selv om jeg syntes den var ganske god selv).

Lenke til kommentar
savitri: Det handler om simpel logikk. Playstation kontrolleren er mindre, veier mindre og du har knappene tilgjengelig med kortere avstander. Den er egnet for slåssespill og adventurespill som dette. Her har det snakk om å lire av seg enorme komboer kjappest mulig, da kan du ikke sitte med en svær og klumpete Xbox360 kontroller.

7967033[/snapback]

Hø... Avean, her er det kun snakk om personlige preferanser. Noen har store hender, noen har små. Noen har lange fingre, noen har korte. Noen har smidige fingre som lett ville rukket over fem bånd på gitaren, noen får knapt til en enkel C-akkord. Noen synes PS-kontrolleren er best, fordi den er liten og lett og passer perfekt inn i hånda. Noen synes X360-kontrollen er best, fordi den er stor, veier litt og passer perfekt inn i hånda.

 

Jeg er blant dem som foretrekker X360-kontrolleren, og for mine hender er den overlegen i forhold til å kunne lire av seg enorme komboer kjappest mulig. Forøvrig, hva har det med GoW å gjøre, egentlig? Sist jeg sjekket var ikke det å lire av seg enorme komboer kjappest mulig det man gjorde mest av i det spillet... Så vidt jeg husker gikk det mer på presisjon og timing enn knappehamring. Og i så måte skulle jeg gjerne kunne ha plugget en X360-kontroller inn i PS2-en og fyrt opp GoW igjen, kanskje tilogmed denne gangen lokalisert dette minispillet mellom kapittel én og to som jeg har hørt om i det siste. ;)

Lenke til kommentar
Sony hadde tidbegrenset eksklusivitet med de forrige gta utgivelsene, men ikke lenger.

Det er derfor de kommer på begge disse plattformene samtidlig (PS3 og X360).

7967101[/snapback]

Nå følger jeg ikke så nøye med på hva som skjer i forhold til GTA4, men jeg fikk definitivt med meg at Mr. Moore tatoverte inn logoen til GTA fordi Microsoft hadde fått tidsekslusivitet på spillet? Har noe endret seg der?

Lenke til kommentar
Sony hadde tidbegrenset eksklusivitet med de forrige gta utgivelsene, men ikke lenger.

Det er derfor de kommer på begge disse plattformene samtidlig (PS3 og X360).

7967101[/snapback]

Nå følger jeg ikke så nøye med på hva som skjer i forhold til GTA4, men jeg fikk definitivt med meg at Mr. Moore tatoverte inn logoen til GTA fordi Microsoft hadde fått tidsekslusivitet på spillet? Har noe endret seg der?

7967128[/snapback]

 

Nei, tror ikke de fikk tidsekslusivitet, men de ble lovet eksklusivt innhold til 360'en via download/Live så vidt jeg forstod.

Lenke til kommentar
savitri: Det handler om simpel logikk. Playstation kontrolleren er mindre, veier mindre og du har knappene tilgjengelig med kortere avstander. Den er egnet for slåssespill og adventurespill som dette. Her har det snakk om å lire av seg enorme komboer kjappest mulig, da kan du ikke sitte med en svær og klumpete Xbox360 kontroller.

7967033[/snapback]

 

 

Unnskyld.. men nå forveksler du Xbox360 med den første orginale Xbox kontrolleren.

Lenke til kommentar
Nei, tror ikke de fikk tidsekslusivitet, men de ble lovet eksklusivt innhold til 360'en via download/Live så vidt jeg forstod.

7967141[/snapback]

 

Det kan nok hende, men det har jo blitt bekreftet at også PS3 vil få slikt innhold. Så gjenstår det bare å se om Rockstar utvikler forskjellig innhold til de to konsollene, eller velger å gjøre det på den billige måten og har likt nedlastbart innhold til begge.

Endret av Shivan
Lenke til kommentar
Nei, tror ikke de fikk tidsekslusivitet, men de ble lovet eksklusivt innhold til 360'en via download/Live så vidt jeg forstod.

7967141[/snapback]

 

Det kan nok hende, men det har jo blitt bekreftet at også PS3 vil få slikt innhold. Så gjenstår det bare å se om Rockstar utvikler forskjellig innhold til de to konsollene, eller velger å gjøre det på den billige måten og har likt nedlastbart innhold til begge.

7967191[/snapback]

 

Begge konsollene får vel noe som er "eksklusivt" til den. Men X360 skulle få ekslusivt episode basert nedlastinger til spillet, så Rockstar kan vel ikke slippe det samme innholdet til PS3 uten at de kan havne i en stygg rettsak med MS.

 

It was also announced that Microsoft and Rockstar Games have formed a strategic alliance in order to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that aren't possible on other consoles.
Lenke til kommentar
Men X360 skulle få ekslusivt episode basert nedlastinger til spillet, så Rockstar kan vel ikke slippe det samme innholdet til PS3 uten at de kan havne i en stygg rettsak med MS.

 

It was also announced that Microsoft and Rockstar Games have formed a strategic alliance in order to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that aren't possible on other consoles.

7967240[/snapback]

 

Laget selv ny tråd når episodisk innhold som dette ble kunngjort til PS3 også.

 

Exclusive GTA IV content for PS3, too

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768

Endret av Shivan
Lenke til kommentar

Vel og merke så benekter jeg ikke at PS3 får noe ekslusivt innhold, men som jeg sa så kan vel ikke Rockstar bruke det samme som de kommer til å levere til 360'en.

 

I så fall så kommer de til å bryte kontrakten Rockstar og Microsoft har inngått. Men den kontrakten hindrer ikke Rockstar å lage noe ekslusivt innhold til PS3 heller.

 

Ser ikke noen grunn til å diskutere dette dog, ikke bare er det ganske off-topic, men vi er faktisk enige også ! :)

Lenke til kommentar
savitri: Det handler om simpel logikk. Playstation kontrolleren er mindre, veier mindre og du har knappene tilgjengelig med kortere avstander. Den er egnet for slåssespill og adventurespill som dette. Her har det snakk om å lire av seg enorme komboer kjappest mulig, da kan du ikke sitte med en svær og klumpete Xbox360 kontroller.

7967033[/snapback]

 

Haha, Jeg spiller Ninja Gaiden på xbox, er det et problem? Nei.

 

Ting går mye kjappere der enn GoW altså.

Lenke til kommentar
Vel og merke så benekter jeg ikke at PS3 får noe ekslusivt innhold, men som jeg sa så kan vel ikke Rockstar bruke det samme som de kommer til å levere til 360'en.

 

I så fall så kommer de til å bryte kontrakten Rockstar og Microsoft har inngått. Men den kontrakten hindrer ikke Rockstar å lage noe ekslusivt innhold til PS3 heller.

 

Ser ikke noen grunn til å diskutere dette dog, ikke bare er det ganske off-topic, men vi er faktisk enige også !  :)

7967296[/snapback]

 

Heheh, en vet jo aldri. Siterer Eurogamer artikkelen:

 

Though with 'exclusive' being a somewhat elastic term these days, especially where Grand Theft Auto is concerned, we wouldn't be remotely surprised if you end up playing 'exclusive' 360 episodes on your PS3, and vice versa.

 

^^

 

Men ja! Rimelig off-topic dette her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...